nog 2 dagen voor nod!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo dames, nog 2 dagen voor mijn nod en begin het nu wel spannend te vinden. De afgelopen maanden heb ik steeds veel buikpijn gehad voor ik ongi ging worden. Deze maand heb ik aleen ff buikpijn gehad een aantal dagen na de eisprong en tijdens de eisprong, verder helemaal niet. Ben zoooo  benieuwd??!!Ben wel erg moe nu, maar verder geen klachten. Ik hoop echt dat het deze keer raak is. We zullen zien. Ik heb me wel voorgenomen om pas over een week te gaan testen mocht ik niet ongi worden, omdat ik vorige maand een miskraam heb gehad met 5 weken en misschien een langere cyclus heb?? Anders valt het toch aleen maar tegen.
Groetejs Kim en suc6 voor iedreen die ook zwanger wil worden.

Hoi Kim,

ik zit ook 2 dagen voor mijn NOD, ik heb een cyclus van 28 dagen.
Ik heb 28 augustus een miskraam gehad en ik was 3 weken later alweer ongi, en toen gewoon weer 28 dagen.
Maar je leest wel eens dat het wat langer duurt bij sommige meiden voor dat alles weer op gang is! Spannend is het wel hè!!
Ik was nooit zon tester, maar nu kan ik ook bijna niet meer wachten, ik voel van alles!
Wij waren precies 3 jaar "bezig"voordat we zwanger waren, maar het mocht helaas nog niet zo zijn!!!  "Het positieve ervan is dat het iig lukt!
Hoelang zijn jullie al "bezig"??

Veel suc6 en sterkte met nog even afwachten!!

Liefs Antoinet

Hallo Antoinet, wij zitten nu in ronde 6 voor ons tweede kindje. Blijft elke maand weer spannend he??! Ik zal voor jullie ook heel erg duimen. Zijn jullie ook al aan het dokteren na 3 jaar??Wat een lange tijd om te wachten zeg, en wij soms maar klagen. Ik hoop heel erg dat het voor jullie snel raak zal zijn.
Groetjes KIm

document.write(friendlyDateTimeFromStr('

'));

Hoi Kim,

we waren nog net niet aan het dokteren, we wilden eerst de natuur zijn gang laten gaan!
Ik was toevallig de maand voor dat ik zwanger raakte bij de dokter voor iets anders en die zei dat ik en mn vriend een keer mochten langskomen om eerst zijn zaadjes te checken. En dan zou je net zien...zwanger! Gelukkig!!! Lijkt me allemaal nml niet prettig die onderzoeken(voor de vrouw dan hè!), maar als het langer was gaan duren had ik dat toch wel allemaal ondergaan.
En hoelang heb je over je eerste kindje gedaan?? Is het een meisje of jongetje?

Ik ook voor jullie!

Liefs Antoinet

Hoi Antoinet, wij hebben bij onze zoon Loek een half jaar nodig gehad om zwanger te raken, dus best snel eigenlijk. Ik hoop voor jullie en voor mezelf natuurlijk dat het  deze keer raak is. Bij hoeveel weken heb je een miskraam  gehad???  Nou heel veel suc6 deze ronde. En ff laten weten of je wel of niet ongi bent he?!

Groetjes Kim

Hoi Kim,

ik heb met 7 weken een miskraam gehad, maar ik voelde me echt al "anders als anders". Vreselijk moe en last van mn borsten en duizelig. En je voelt het zoweer uit je vloeien...
Maar ik heb nu toch wel weer een beetje dat gevoel...en hele erge rode handpalmen, had ik de vorige keer nml. ook. Maar ik moet toch nog even wachten tot morgen, en mn vriend heeft liever niet dat ik morgen al ga testen(bang voor een teleurstelling denk ik) Maar dat zien we dan wel even!!

En hoe is het met jou? Kan je je nog bedwingen om niet te testen? En ben je nog zo moe? En hoe oud is Loek?(leuke naam trouwens)

Je "hoort" me morgen wel weer. Suc6!!!

Liefs Antoinet

Hallo Antoinet, hier alles nog rustig. Geen rode duivels te bekennen. Ik ga echt pas eind volgende week testen als ik niet ongi wordt. Heb er ook niet heel veel moeite mee. Ben echt bekaf, niet vooruit te branden, maar niet misselijk ofzo, had ik bij mijn miskraam wel. Nou ik hoop voor ons dat het goed nieuws is deze keer. Loek is trouwens 1,5 jaar. En hoe zit het bij jou, ook geen rode duivels??
Groetjes Kim

Terug
Bovenaan