nog 2 dagen voor nod!!!

Hoi Kim,

ook nog geen duivels te bekennen hier! Ik heb gister een test gehaald, maar ik moest gister werken en savonds hadden we een verjaardag, dus ik heb gister maar niet getest. Vanmorgen vond ik het nog te vroeg om te testen, want dan slaap ik natuurlijk niet meer.(moest om 7u al naar de wc) Maar nu hoef ik nog steeds niet (zal je altijd zien hè!)  Ik ga dus vanmiddag testen en dan zijn jullie de  eersten die het horen.

Lijkt me een leuke leeftijd die Loek nu heeft hè!! Ik hoop voor hem dat hij ook gauw een broertje of zusje krijgt!  

Nou tot straks met meer nieuws!!!

Groetjes Antoinet

Heey Antoinet, wat spannend zeg!! Ik hoop dat je vanmiddag goed nieuws zult krijgen. We wachten in spanning af. Hier nog geen rode duivels, maar heb wel een beetje een ongi gevoel dus ik weet niet of het deze ronde raak zal zijn. We wachten het maar af!
Ik zal voor jullie duimen.Tot straks!

Heey Kim,

IK BEN ZWANGER!!!!!!!! Joepie!!!
Bijna niet te geloven zo snel na mn miskraam!!!! Maar ik had alweer helemaal hetzelfde gevoel!!! Te gek hè!!!?
Vind het wel heel erg spannend hoor, maar probeer positief te blijven denken!! Moet gewoon goed gaan!!!

Ik hoop dat jij volgende week ook een positieve test hebt!!! Hou me de hoogte iig.

Veel liefs Antoinet

Heey Antoinet, super GEFELICITEERD!!!!!!!Oh echt tegek, na zolang wachten. Hopen dat het helemaal goed gaat.Ga er maar lekker van genieten. Ik houd je op de hoogte.Hier ook nog geen rode duivels, dus we wachten gewoon af. Dikke knuffel Kim

Hey Kim,

thanxxx en we houden elkaar op de hoogte!!!

Dikke knuffel terug!Antoinet

hoi antoinet,
even tussen door, had mee zitten lezen en wil je even feliciteren!!!
heel veel geluk deze heer!!!!!!!
groetjes miss C

Terug
Bovenaan