nog 3 dagen geduld!!!!

hey hallo

ik zou a.s maandag ongi moeten worden, maar heb de laatste dagen wel last van pijnlijke borsten en last van een opgeblazen gevoel (had ik ook toen ik zwnager was van de 1e) Ik durf niet te hopen want mijn zwangerschappen moeten via de medische molen tot stand komen, dus extra spannend de komende dagen. Ik mag officeel van de artsen a.s. donderdag testen als er nog niets aan de hand is, maar ik denk dat ik dinsdag al wel een test ga kopen als het dan nog rustig is..

Hoi dames!

De dagen kruipen voorbij, maar ook nog niet ongesteld dus ik heb nog hoop.
Mijn baarmoeder is in ieder geval met IETS bezig, nu nog de vraag waarmee...
Tubby, voor jou is het nu dus heel spannend omdat je in de medische molen zit?
Waarom wil de arts dat je niet voor donderdag (of was het vrijdag) mag testen, uit zelfbescherming?
Ik hoop dat we allemaal goed nieuws hebben de komende week!!!!
Liefs Gwen

Mexx an
ik las je bericht en las dat je met kruidvat 2 dagen van te voren heeft getest. en positief.
Ik ben meteen gaan testen met die test. En ben 1 dag te vroeg maar zie echt een vaag lijntje. Had jij dat ook. Ik durf het niet te geloven het is zo vaag. Ben wel meteen in de auto gestapt en heb nog een test gahaald. Doe ik er vanavond nog een.
xxx Marjolein

Hoi  meiden!

Er is ook een topic: "wie NOD rond 15 oktober" . Hier zitten ook allemaal meiden die nog een dag tot 1 week moeten wachten op hun NOD. Dus daar lezen jullie nog meer verhalen! Misschien vinden jullie het wat.

En Leintje.......... een lijntje is een lijnte!!!!!!! Dat betetkend zwanger!!!!
Een zwangerschapstest kan alleen maar positief zijn als het hcg hormoon wordt geproduceerd, en dit is (op medische  uitzonderlijke situaties na) als er iets zich heeft ingenesteld!!!! Gefeliciteerd!

Sientje

BALEN,en nog eens BALEN.
Vanmorgen vroeg al ongi geworden,een dag eerder dan normaal,heb ik nog nooit gehad,ben altijd stipt on de 28 dagen.
Maar ik ga morgen naar de gyneacoloog bellen(liep ik al ivm leeftijd en diabetus)
Ik heb namelijk al een hele tijd ovulatietesten gebruikt,en daar komt uit dat ik niet altijd een (goede eisprong) hebt,er komt bij mij af en toe maar een vaag lijntje.
En ik begin al vroeg met die testen zo ongeveer een week na mijn ongi,betaal een kapitaal aan die dingen.
En dan maar vragen of hun het na kunnen kijken,of er zit bij het mannetje iets niet goed,kan niet zegt tie,want we hebben al 2 kinderen,maarja je weet maar nooit.
Dus ga ik maar terug naar het ziekenhuis is niet anders.
Ik hoop dat de andere meiden wel positief zullen testen.
Ik heb er vandaag erg de pest in.

liefs mexx-ann

Hoi meiden,

He, dat is waardeloos he Mexx-ann, dat je toch ongesteld bent geworden!
Wel een beetje  vreemde reaktie van je arts om direkt uit te sluiten dat het ook aan je man kan liggen,misschien heeft hij zijn zwemmertjes niet koel gehouden. Dat zou toch ook nog kunnen?
Ik hoop voor je dat je in ieder geval weer een goeie eisprong hebt de komende tijd en het toch nog snel zonder medische molen gaat lukken!
Ik heb nog wel hoop voor mezelf, ik voel nog niets van' pms'klachten die ik anders wel een beetje heb.

He Marjolein! Gefeliciteerd hoor, je bent de eerste van onze topic!
Geniet ervan, dringt het al een beetje door?

Voor de rest; hou de spanning nog even vol.... en dan.... Op naar een positieve test hopelijk!!!!

Liefs Gwen

Hallo Dames!

Spannende allemaal he!
Wij gaan nu de 1e ronde in voor ons 1e kindje, moet volgens mij wel uitkijken dan ik er niet te veel mee bezig ben.
Zie overal zwangere vrouwen en het wemelt ineens van de baby`s om me heen.
Succes allemaal!  

elfje

Vandaag tijdens werktijd toch effe naar de huis artsen post gereden en een nieuwe test gehaald. en JA nu duidelijk 2 lijntjes
ik ben echt zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Terug
Bovenaan