Nog 3 weken

Eigenlijk was het gisteren nog 3 weken tot het moment dat Danae gaat wennen op de basisschool. Op woensdag 21 april mag ze voor het eerst een ochtend meedraaien op school. Bij haar broer Thom in de klas. Ze heeft er heel veel zin in! Ben benieuwd hoe ze het gaat vinden als het echt zover is.Vanaf 1 juni mag ze hele dagen. (30 mei jarig)

En ik? Ik vind het prima. Ze is er al maanden aan toe, dus ik heb er totaal geen moeite mee. Stiekum verheug ik me al een beetje over de tijd die er nu vrij gaat komen om weer meer dingen voor mezelf te gaan doen.

En jullie? Zijn er al meer moeders die inmiddels weten wanneer hun kindje mag gaan wennen op de basisschool?

Groetjes, Cathy

Pfff, en nu staat het er zelfs 4 keer..... Gisteren nog mail van JG gekregen. Ze zijn ermee bezig.....

"Soms is er wat met de url van peuterkleuter, inderdaad. Wordt hard aan gewerkt (is weerbarstig probleem)... Het andere dat je noemt, dubbel posten, wordt momenteel ook aangepakt."

We wachten het weer af....

Zal weer eens proberen te reageren...

Dean is hier bijna de jongste en wordt pas in oktober 4 jaar. Hij mag 20 en 27 september een hele dag meedraaien, 22 en 29 september een ochtend en op zijn verjaardag 5 oktober ook een ochtend. Er wordt dan ook feest geviert. Vanaf 6 oktober mag hij hele dagen naar school.

Hier duurt het dus nog wel een half jaar.

Groetjes,
Nelly.

Zal weer eens proberen te reageren...

Dean is hier bijna de jongste en wordt pas in oktober 4 jaar. Hij mag 20 en 27 september een hele dag meedraaien, 22 en 29 september een ochtend en op zijn verjaardag 5 oktober ook een ochtend. Er wordt dan ook feest geviert. Vanaf 6 oktober mag hij hele dagen naar school.

Hier duurt het dus nog wel een half jaar.

Groetjes,
Nelly.

elise gaat ip niet wennen
ze is 4 augustus jarig midden in de zomervakantie en daarvoor wennen doen ze eigenlijk niet
na de zomervakantie mag ze dus gewoon gelijk beginnen
de school kent ze al en de meeste leerkrachten ook onze zoon van bijna 10 en mijn dochter van 7 zitten daar ook op school en we helpen regelmatig met activiteiten op school dus ze is al kind aan huis
ze is er wel erg aan toe en mama inmiddels ook dus nog even wachten hier

Saskia

elise gaat ip niet wennen
ze is 4 augustus jarig midden in de zomervakantie en daarvoor wennen doen ze eigenlijk niet
na de zomervakantie mag ze dus gewoon gelijk beginnen
de school kent ze al en de meeste leerkrachten ook onze zoon van bijna 10 en mijn dochter van 7 zitten daar ook op school en we helpen regelmatig met activiteiten op school dus ze is al kind aan huis
ze is er wel erg aan toe en mama inmiddels ook dus nog even wachten hier

Saskia

Wij zijn pas gaan kijken op een open avond.
Ik heb zelf op die school gezeten dus weer leuk om oude leerkrachten te zien.

Merel vond het helemaal geweldig en zegt steeds: mam ik moet nog eventjes wachten he om naar school te gaan..
Ze is in de zomervakantie jarig, gaat pas in september naar school.
Voor de vakantie mag ze wennen en wij kennis maken met de jufrouw.

Wij kwamen Marielle tegen met haar dochter Noa, misschien komen Merel en Noa bij elkaar in de klas! Erg grappig, zo op het forum en zo zitten je dochters bij elkaar op school.

Wij zijn pas gaan kijken op een open avond.
Ik heb zelf op die school gezeten dus weer leuk om oude leerkrachten te zien.

Merel vond het helemaal geweldig en zegt steeds: mam ik moet nog eventjes wachten he om naar school te gaan..
Ze is in de zomervakantie jarig, gaat pas in september naar school.
Voor de vakantie mag ze wennen en wij kennis maken met de jufrouw.

Wij kwamen Marielle tegen met haar dochter Noa, misschien komen Merel en Noa bij elkaar in de klas! Erg grappig, zo op het forum en zo zitten je dochters bij elkaar op school.

Terug
Bovenaan