Nog 3 weken

In principe mag ze 17 augustus beginnen, zonder eerst te wennen. Maar zodra volgende week de intelligentietest achter de rug is kunnen we met school om tafel gaan zitten wat de mogelijkheden zijn om eerder te beginnen (of half april of na de meivakantie) omdat ze nu al zo gruwelijk voorloopt dat 2 volle jaren kleuteren niet zo verstandig is waarschijnlijk. Als ze voor de zomervakantie vast kan instromen kunnen we samen met school bepalen in welke groep ze na de vakantie kan beginnen: 1, 1/2 of 2. Mij lijkt het stiekem wel lekker als ze eerder mag beginnen, ze is er echt hard aan toe en omdat ze thuis alleen is kan het ook geen kwaad dat ze op haar beurt leert wachten enzo, zodat sociaal-emotioneel en cognitief mooi in balans komen. Dus het is hier nog even spannend!

Groetjes, Rianne en Lydia (21-07-2006)

Mijn zoontje is op 7 juni jarig en mag na de mei vakantie beginnen met twee ochtenden in de week inlopen.
Ik laat hem expres ook nog de gewone twee ochtenden in de week naar de peuterspeelzaal gaan, zodat hij kan wennen aan de vele dagen naar school gaan.
Het is anders ineens zoveel.

Hij is er ook al erg aan toe en wil vaak al blijven bij zijn grote broer die nu in groep 1 zit.
Ik vindt het wel fijn dat ze straks nog een jaartje in de zelfde klas zitten (gemengde klas, groep1 en 2).
Hij is het dan al erg gewend op school omdat ik 1 keer in de week overblijf moeder ben, maar toch!

hi!

Zoals Elise vertelde zijn we ook laatst op school wezen kijken. Vooral het doktershoekje vond Noa erg leuk. Ze wordt begin juni al 4 maar ze gaat pas in september naar school. We gaan eerst in juni op vakantie en dan krijgt ze in juli 1 oefenmiddag met de nieuwe klas. Ik zelf vind het erg eng dat ze naar school gaat, ze is toch mijn oudste die naar school gaat. Precies een jaar later mag Delia naar school!

gr

hi!

Zoals Elise vertelde zijn we ook laatst op school wezen kijken. Vooral het doktershoekje vond Noa erg leuk. Ze wordt begin juni al 4 maar ze gaat pas in september naar school. We gaan eerst in juni op vakantie en dan krijgt ze in juli 1 oefenmiddag met de nieuwe klas. Ik zelf vind het erg eng dat ze naar school gaat, ze is toch mijn oudste die naar school gaat. Precies een jaar later mag Delia naar school!

gr

Zo Cathy dat is al snel! Nog geen idee wanneer Thom precies kan gaan wennen, maar hij wordt eind september vier dus dat duurt ook nog even. Hij heeft er ook al wel zin in!
Groetjes

Zo Cathy dat is al snel! Nog geen idee wanneer Thom precies kan gaan wennen, maar hij wordt eind september vier dus dat duurt ook nog even. Hij heeft er ook al wel zin in!
Groetjes

Terug
Bovenaan