nog 33 dagen werken

he meiden, nog 33 dagen werken, en heb zo geen zin meer.
Dan heb ik men geplande vakantie en derg. er al afgetrokken.
Ik blijf werken (tenminste als alles goed gaat) tot 4 wk voor de uitgerekende datum.
Ik wou graag na de bevalling zoveel mogelijk tijd over houden, maar nog 23 dagen klinkt ook wel heel aantrekkelijk.

Hoe lang moeten jullie nog? En hoe staan jullie er tegen over?

Ik wil zo graag gewoon lekker in huis rommelen, en kleertjes wassen, gewoon vertoefen in de babykamer. hmmmm kan niet wachten

liefs nath

Ik nog 31 :), als ik het weekje vakantie eind juli eraf haal. Ik ga vanaf 9 augustus met verlof.
Ik kan me ook steeds moeilijker concentreren op mijn werk, ben inderdaad meer bezig met de baby en alles daaromheen....
Dus jouw topic is erg herkenbaar!!

Nou ja, nog even volhouden dan maar!

Liefs

Ik nog 31 :), als ik het weekje vakantie eind juli eraf haal. Ik ga vanaf 9 augustus met verlof.
Ik kan me ook steeds moeilijker concentreren op mijn werk, ben inderdaad meer bezig met de baby en alles daaromheen....
Dus jouw topic is erg herkenbaar!!

Nou ja, nog even volhouden dan maar!

Liefs

Haai,

Ja pfff hou op... ik heb geluk bij ongeluk.Ik verlies 23 juli mijn baan, dus zit 2 maanden van te voren al thuis. Nu vind ik dit niet zoooo erg, want wil na zw.verlof tochmeer in de buurt gaan werken.. Moet nu iedere dag 3 kwartier heen, 3 kwartier terug rijden naar werk en thuis.... Dat breekt je op....

En als er straks eens wat met mijn kleine zou zijn, wil ik z.s.m. bij hem zijn!

Moet dus 23 juni nog precies 1 maand werken. Dat komt neer op rond de 20 dagen. Gelukkig, want heb het ook net zoals iedereen denk ik wel al helemaal gehad op het werk!

Ik handel bij een bedrijf de klachten af.... en moet zeggen dat ik nou niet echt bepaald meer op die klachten zit te wachten.... word er gewoon moe van!
Zeik mensen!!!!

Nou liefs, en succes nog tot het weekend ;)

ik moet nog twee weken werken (ergens tussen de 8 en 10 dagen...)
En dan is het schoolvakantie :p en laatste drie dagen van vakantie gaat mijn verlof in...

zwaar... :p

heb het idee dat ik echt in een gat ga vallen straks zo voor mijn verlof ;)

Liefs,

T

Succes meiden! Nog even volhouden en dan lekker genieten!!!
Ik kan er niet over meepraten, want zit al thuis. Heeft z'n voor en nadelen, maar geniet er wel van :D

Ik moet na vandaag nog 27 dagen werken! Ik ga 19 augustus pas met verlof, maar ik neem ook nog 2 weken vakantie op + wat extra dagen. Dus ik ben ook al aan het aftellen. Ik ben er ook klaar mee hoor dames, ik reis elke dag 1 uur heen en 1 uur terug, moet best veel lopen en mijn bekken doen zeer. Daarnaast loopt mijn project ten einde en ik kan me gewoon niet meer motiveren om aan iets nieuws te beginnen. Maar als ik het dan in dagen uittel, dan valt het allemaal best mee!

Nou succes!

Nog 5 weken werken.
Merk dat ik steeds ongemotiveerder naar mijn werk ga. En moet bekennen dat ik deze week echt te weinig heb gedaan( maar goed dat mijn chef op vakantie is..hihihihi) Ik ga 6 weken voor de uitgerekende datum met verlof en heb na mijn verlof nog 3 weken vakantie opgenomen zodat ik toch lekker lang kan genieten dan de kleine!

Terug
Bovenaan