nog 33 dagen werken

Hier ook nog 5 weekjes tot vakantie en dan na de vakantie nog 2 weekjes en dan 28 aug verlof.. dus in totaal nog 7 weekjes werken..

Moet alleen nog afw88 of de laatste 2 weken werken gaat lukken.. moet een meisje van 5 jaar tillen en begin nu me rug al erg te voelen dus zullen zien..

Nog even volhouden allemaal..:D
Strakjes lekker genieten van ons verlof en dan nog veel meer van onze kleine droppies !!:D

Liefs..

Booooh mensen..... zo te horen verhuegen we ons allemaal!

@ Truckerbabe:
Ik denk niet dat je in een gat gaat vallen hoor.... vrije tijd went zo.... en ik denk dat we het (zeker de laatste weekjes) hard nodig zullen hebben!

fijn weeeeeekend :D:D

liefs

ik zit sinds vorige week voor 100% in de ziektewet dus zit thuis tot half dec.... (had mijn vakantie na mijn verlof geplakt!)
ik zou eigenlijk tot 3aug moeten werken.

heerlijk iedereen weet exact hoe lang zij nog moet. Wat dat aan gaat denken we volgens mij allemaal het zelfde.

Enne truckerbabe, je gaat echt niet in een gat vallen hoor, er komen zoveel nieuwe dingen op je af, je krijgt niet eens tijd om je werk te missen.

Mijn keus over het aantal dagen wordt waarschijnlijk voor me gemaakt, zie nieuw topic.

liefs

Hier ook zo enen.
Moet nog 6 weken werken...pfffff.
30 dagen, 240 uur, ...minuten.
Nee zor erg is het niet.
Maar ik ben ook echt aan het aftellen.
Wil het heel graag tot 4 weken van te voren stoppen, maar moet zeggen dat het stiekem toch heel veel is, 40 uur.
Aan het eind van de week, ben ik echt op.
31 Juli mijn laatste werkdag en kijk enorm naar uit.

Ben blij dat het nog niet zo warm is, zal het nog zwaarder zijn..

@ sens19,

Inderdaad :), zaterdag en zondag zijn ook echt om bij te tanken, anders overleef ik de volgende week niet meer....
Ik ook nog 6 weken (nou ja, eigenlijk 7, maar ga de laatste week van juli nog even op vakantie).
Jij gaat dan ook op 9 augustus met verlof?

Nog even volhouden, allemaal :), einde komt in zicht....

Liefs

Terug
Bovenaan