Nog 4 weken!!

Goed vooruitzicht, heb je ook of een vrijgezellenfeestje tegoed? Of is dit nog een verrassing.
Leuke datum, wij hebben altijd geroepen om 6-6-06 te trouwen, is 9-6-06 geworden omdat dit een vrijdag was. Nu heb ik met een lach gezegd dat de kleine 12-12-12 geboren wordt.

Ik ben heel benieuwd of je jurk over 4 weken nog past, er is echt niks mogelijk?

Geniet ook nog van de laatste voorbereidingen voor de bruiloft want ook dit is heel bijzonder!

Hoi Lynn,

Wat geweldig! Hoop dat het een prachtige dag wordt. Wij zijn op 06-06-06 in ondertrouw gegaan en getrouwd op 20-06-2006. Ben 1-12-12 uitgeteld maar zou het wel grappg vinden als het 12-12-12 wordt........
Tuurlijk pas jij in je jurk! Koop anders voor de avond een andere leuke jurk mocht je bruidsjurk echt te strak zitten. Is wellicht minder leuk maar je moet natuurlijk niet de hele dag de aandacht op je te strakke jurk vestigen. Jullie gaan gewoon genieten, wat een geluk; trouwen en dat met die twee kleintjes in je buik. Een hele fijne dag gewenst!!

Liefs,
Annet

Echt geweldig!!!!Ow zo blij, en trouwen en een tweeling!!!Geweldig gewoon!!!Enne,...is nogal vroeg,...maar probeer van alle voorpret te genieten,...daar denk je nog snel aan terug later!
Dikke knuff Nance

Geniet alvast lekker van de aanloop naar de bruiloft!!!

Ik hoop dat jullie een hele mooie dag hebben(met z'n 4tje inderdaag)

Liefs!

Terug
Bovenaan