nog 5 weekjes werken

oooooooooo, heerlijk!!! Kan niet wachten tot het zover is! Zal de kids wel missen hoor!
Ben nog heel druk de komende 5 weken: moet nog 4x cito afnemen, nakijken, individuele cito's afnemen, woordverslagen schrijven, 10minutengesprekken voorbereiden en doen, overdracht naar de invaller (waarvan ik overigens nog niet eens weet wie het wordt....beeeeeetje laat, ahum) en dan ook nog mijn gewone programma draaien, pfffffffffffffffffff! MAAR dat zorgt er wel voor dat de 5 weken snel voorbij zullen gaan!
Ik merk wel dat nu de buik steeds dikker wordt het steeds lastiger en zwaarder wordt bijde kleuters, maar ik kan het nog best volhouden. Einde van de week (zoals nu) ben ik echt wel erg moe, maar vind t niet erg........
Nog 5 weekjes denk ik dan maar, haha!

Het lijkt me zoooooooooo heerlijk om lekker te klungelen, op de bank te gaan liggen als ik moe ben, beetje teutebellen hier en beetje teutebellen daar, lekker alles aan de kant te maken in huis, babyshoppen en noem maar op én daar dan ook écht lekker de tijd voor te hebben!!!!
Nog 5 weekjes...........mmmmmmmmmm

Liefs Kim

Heerlijk! In het onderwijs zijn ze blijkbaar niet zo snel met vervangen. Ik ben sinds afgelopen maandag met verlof en het wordt nu intern opgevangen. Verre van ideaal. Goed dat je nu al bezig bent met de overdracht. Ik viel onverwacht 2 wk eerder uit en ik was blij dat ik al 1 en ander in orde had.. Hou jezelf wel in de gaten he..kleutertjes lijken me best zwaar. Wel fijn dat je het nog ziet zitten allemaal. De weken vliegen, dat zul je zien!
x Taraneh

ik heb ook over 5 weken verlof!!! ben dan 34 weken!! helaas zal het hier niet rusten enzo zijn.... heb meteen met carnaval verlof maar mn zoontje gaat dan een snelcursus doen dus 5 dagen van 9 tot 14 uur naar het zwembad hem wegbrengen en halen... heerlijk met zo;n dikke buik not!!!!
verder zal ik elke dag op en neer naar school moeten.... bij mn zoontje kon ik toen gewoon echt overdag slapen enzo haha en dat gaat helaas deze keer niet wel jammer hahaha

maar ook hier door de drukte vliegen de weken voorbij!!!

Na deze week moet ik nog 4 weekjes werken, ik ben ook echt aan het aftellen! Voor mij helaas niet compleet luieren dan, want ik heb nog een 2 jarige dochter rondlopen :)
Maar op de 2 dagen dat ze naar het kdv gaat, zal het wel lekker zijn ;)

Ik hoef nu nog maar 3 weekjes te werken. Ik ga ook met 34 weken stoppen. Heerlijk, ik kijk er echt al een beetje naar uit. Kan ik mooi de laatste dingetjes op orde maken thuis. Maar lekker luieren zal hier ook niet gaan, want ook hier loopt er nog een 2 jarige rond.

Liefs marielle

Hier ook nog 5 weekjes werken, heerlijk. Ik heb het eerlijk gezegd ook wel een beetje gehad. Ik werk de late en de vroege diensten nog, en met vroege diensten ben ik mijn bed niet uit te branden en met late diensten zit ik om acht uur 's avonds al te gapen. Ik geloof dat ik nog 15 diensten moet werken en dan ben ik KLAAR!!

Ik heb nog een zoon van 8 en een dochter van 2. Als mijn dochter gaat slapen, en mijn zoon op school is, ga ik ook altijd lekker slapen. Dus ik kom wel redelijk aan mijn rust. Verder doe ik hier op een dag niet zoveel. Even boodschapjes doen, en dat is het dan ook wel. Huishoudelijke taakjes doen mijn man en ik samen in het weekeind.

Ja hier ook nog ongeveer 5 weekjes werken.
22 februari begint mijn verlof, heerlijk! Kijk er nu al naar uit.
Gelukkig gaat alles goed hier en hoop dat het zo blijft.. maar je voelt het wel vooral omdat ik de hele dag op me benen staat.

En als ik verlof hebt dan heb ik het nog druk haha, we zijn nu druk bezig met verhuizen dus hoop er wel midden februari in te zitten.

Terug
Bovenaan