nog 5 weekjes werken

Na vandaag nog 2 weekjes werken.
Deels kijk ik ernaar uit maar deels ook weer niet. Voornamelijk dat die wekker niet meer afgaat naast me in de ochtend daar kijk ik naar uit.

Ik moet denk ik nog 2 weken na vandaag. Omdat ik nu gedeeltelijk ziek ben moet ik verplicht eerder stoppen dacht ik. maar ik hoor er niets over..

op mijn werk speelt een fusie tijden mn verlof. erg onrustig.. ze willen niet toezeggen of ik verlof kan opnemen na mijn zwangerschapsverlof (heb een bak aan vakantie, altijd hiervoor bestemd, de opvang etc is erop afgestemd), rond mijn uitgerekend datum vinden de selectiegesprekken plaats...
grr ik vrees dus dat ik tijdens mijn verlof nog best met "het werk" bezig zal zijn.
ik ben er nu al onrustig van dat ik niet weet hoe en wat en hoelang pppffff, vooral omdat ik niets hoor en het niet lijkt door te dringen dat ik nu toch wel een aparte situatie heb..

Dat weet ik nog niet, medio feb krijgt iedereen de voorlopige plaatsing, als je functie is gewijzigd moet je inderdaad solliciteren en dan gesprekken medio maart (of als je het niet eens bent met je plaatsing om welke reden dan ook), ik ben de 14e uitgerekend...
die dingen zijn nu eenmaal weinig aan te doen voor mijn manager en P&O, maar het meest irriteert mij dat ze me geen verlof willen toezeggen terwijl ik toch moet weten waar ik aan toe ben ivm de opvang, ouderschapsverlof aanvragen en gewoon, voor je rust. en daar kunnen ze best wat aan doen :)

Terug
Bovenaan