nog 6 dagen en dan NOD.

A

Anoniem

Guest
23 mei is mijn NOD ik hoop zo dat het uitblijft.
ik ben af en toe een beetje misselijk en mijn rechte borst is al een tijdje zeer gevoelig maar verder voel ik niks.
we zien het wel.

Lineke22

Hoi Lineke,

Mijn NOD is ook 23 mei.
Ook ik hoop dat ik zwanger ben.
Maar ben de laatste paar keren goed tegen mijn schenen getrapt (als je begrijpt wat ik bedoel), toen ik alsnog een paar dagen of zelfs 1,5 tot 2 weken erna ongi werd. Dus ik ben wat nuchterder en probeer niet teveel te hopen.
De teleurstelling is namelijk enorm. De eerste paar maanden denk je, ach, volgende maand beter. Maar ondertussen zitten we nu toch al in de 8e ronde.
Waar ik het meest van baal is die onregelmatigheid (van de nu 7 volledige ronden, ben ik 3 x niet regelmatig geweest) en het niet kunnen vertrouwen op je eigen lichaam en dat deze je iedere keer weer teleurstelt. Heb jij dat ook?

Liefs, Clau

hey,dat afwachten is altijd wel spannend he?
maar in welke ronde zit jij nu?ik in ronde 7!!
het maakt niet zoveel uit hoor want de een heb het sneller
voor mekaar als de ander!!mijn nod is 1 juni dus nog ff wachten
ik wens je succes en meid gewoon blijven hobby'en
dat doe ik ook ik wens je succes                                                                                  
                                   gr voetbalgek                                                                  

Hoi   Lineke,

mijn nod is ook 23 mei!!
Ik voel mij ook af en toe misselijk, en mijn borsten zijn sinds gisteren een beetje
gevoeliger. IK HOOP HET!!!
ik zal voor ons
Liefs Tamara

p.s Dit is voor ons ronde 3

Hallo allemaal!

Ook mijn NOD is rond 23 mei. We gaan voor ronde 5 en heb voor het eerst ovulatietests gebruikt en ook geklust op de dag van de eisprong.

Ook ik hoop natuurlijk dat het zo mag zijn deze ronde, heb er alleen niet echt een goed gevoel over. Op het moment voel ik nog niets, heb wel een beetje een ongi gevoel, maar meer niet.

Vervelend he dat onzekere, iedere dag inspecteer ik m'n borsten, maar nee geen verandering.

Ik duim voor jullie, dat er maar net zoveel zwangeren naar het februariforum mogen als dat er naar het januariforum zijn gegaan!

Liefs,
Linny

Wat leuk dat we allemaal (alle bovenstaande meiden) op dezelfde dag onze NOD hebben......

Gaan jullie ook allemaal op deze dag testen of wachten jullie daar nog even mee om te kijken of de NOD alsnog komt????

Ik vind het allemaal reuze spannend ondanks dat het voor ons al ronde 8 is.
Als ik zo nadenk had ik al met een hele dikke buik rond kunnen lopen en al bijna moeten bevallen....wel raar hoor!

Succes allemaal met wachten op onze NOD!!

Liefs, Clau

hoi clau,

ik heb gisteren   al een test gedaan maar te vroeg natuurlijk!!!
als ik het goed heb, en zwanger zou zijn dan ben ik volgens mij uitgeteld op 30 januari????
Doe jij een test dan?? of wacht jij af?
Ik wil eigenlijk wel wachten tot het weekend dan (volgende) samen met mijn man testen, maar of ik dat vol kan houden???

liefs tamara

Ik ga niet de 23ste meteen testen probeer dan 4 dagen te wachten probeer hhaha.
en hoop zo dat het nu een keer zo mag zijn.
wij zijn nu al anderhalf jaar bezig dus ga hard duimen voor mezelf maar ook voor jullie allemaal hoor.
voel nog weinig alleen mijn rechterborst is erg gevoelig.
we gaan van het weekend eerst lekker met de fam naar camperduin dus denk ik er ook niet zoveel aan.

en als ik wel zwanger ben gaan we met ze 3en van 1 tot 15 juni naar turkije alanya
dat zal super zijn.

liefs lineke22

Terug
Bovenaan