nog 6 dagen en dan NOD.

Ik ga zaterdag denk ik testen met ochtendurine, ik heb tests van clearview in huis. Die gebruiken ze ook in het ziekenhuis in een zeer vroeg stadium bij ivf. Ik wel zo nieuwsgierig?! Wil het ook graag weten omdat ik zaterdag plannen heb om te gaan schilderen en ik weet dat als je zwanger bent, je beter geen terpetinelucht kunt inademen.
Ik weet niet wie het schreef, maar als we zwanger zijn zijn we idd nog in januari uitgerekend, in mijn geval op 30 januari. Spannend.

Ik ga weer verder met duimen voor ons allemaal!

Liefs,
Linny

als ik zwanger zo zijn ben ik op 31 janu uitgerekend.
lineke22

Ik zou inderdaad ook op 30 januari zijn uitgerekend, mocht ik zwanger zijn.

Hebben jullie dan ook allemaal het weekend van 8, 9 en 10 mei flink geklust??

Het liefst zou ik meteen de volgende morgen, de 24ste  dus,  een test willen doen (als het uitblijft tenminste), maar weet nog niet zeker of ik dat doe. Ik heb al weet ik niet hoeveel testen gedaan, maar telkens negatief. Het is toch wel steeds een grote teleurstelling vind ik.
Hmmmm, ik weet niet of ik het doe, maar ja, je weet dan wel waar je aan toe bent?
Tweestrijd!!!!

Het zou leuk zijn, als we allemaal zwanger zijn en anders gaan we toch gewoon gelijk op.

Ik duim voor jullie allemaal.......spannend man.

Liefs, Clau

Ha!

Mijn eisprong is geweest op woensdag 11 mei, dag 16 van de cyclus. Weet het omdat ik voor het eerst ovulatietests heb gebruikt. Hebben jullie trouwens enig idee of je eisprong altijd op dezelfde dag van je cyclus plaatsvindt? Heb wel eens ergens gelezen dat je moet rekenen uitgaande van je volgende eerste cyclusdag, de dagen tussen je eisprong en je eerstvolgende menstruatie zouden dan gelijk moeten zijn. Als je cyclus dus we eens een dag langer of korter is, is dit ook zo met je ei.

Nou succes en ik vind het erg geduldig hoor om pas de dag na je NOD te testen. Ik weet niet of ik dat volhoud.

Liefs,
Linny

Hoi Linny,

Dat klopt inderdaad. Je hebt je eiersprong 14 dagen voordat je weer ongi moet worden. Is dat 31 dagen dan heb je rond je 17e dag je eiersprong.
Als je dus een onregelmatige cyclus hebt (en dus niet weet wanneer je nou precies ongi moet worden), weet je dus ook niet precies wanneer je eiersprong is.

Liefs, Clau

hoi hoi,

ik heb op het moment een zeurderige buikpijn (ongipijn??)
Ik weet het niet meer!!
voel mij belabberd!!

wie beurt mij even op??   kan dit bij een  zwangerschap horen???

IK HOOP HET!!!!
liefs Tamara

he meis....
vreselijk he zo die dagen voor de NOD, ik moet de komende zondag. dus duimen.Ben dan aan het logeren in friesland, maar weet nog niet of ik een test meeneem.Misschien moet ik het maar niet doen.Kijk wel even.
We gaan gewoon duimen voor elkaar en iedereen die nog in spanning zitten. Succes en we houden elkaar op de hoogte.

groetjes van natascha

Hoi allemaal,

hoe is het met jullie?????
Ik weet het even niet meer!
sinds feb. is mijn spiraal er uit, na een week werd ik ongi, de volgende ongi zat er 31 dagen tussen, en bij de vorige 28 dagen.
via de calculater (of zoiets)   bij www.BabyBrabbel,nl   bij het gemiddelde zou ik vandaag mij nod moeten hebben. (?????)
Ik voel mij al een paar dagen niet zo lekker misselijk, duizelig, voel gevoel,( maar wel een honger gevoel) en zweterig.   Bij mijn 2 andere zwangerschappen had ik hele dikke aders naar mijn tepels lopen, en dat heb ik nu weer, maar ik weet het niet meer!!!
gisteren ( vrijdag) heb ik wel een test gedaan, en die ga negatief aan , zou het dan tevroeg zijn geweest???

help,  
liefs Tamara

ik ben er benieuwt naar jullie!!

Terug
Bovenaan