nog 8,5 maand : ))

Een verse nieuwe maand erbij, maar wel een bijzondere!
Iedergeval voor mij, maar hopenlijk ook voor veel meer dames!!

Afgelopen zaterdag (1 dag na mn NOD) heb ik positief getest!!! En 5 augustus zou dan DE datum moeten worden. Spannend hoor.
Gelukkig weinig kwaaltjes!!

Wie oh wie komt er gezellig meekletsen???

Liefs
 
Lieve Teygetje, super van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! Je hebt ff geduld moeten hebben maar bent nu ook mij de mamaclub te vinden. Ik ben nu 17 weken zwanger en alles gaat goed. We hebben een pretecho gehad en krijgen een dochter. Geniet van je zwangerschap! Liefs,
Ukkie
 
Ik kom je ook vergezellen. Als eerste, gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Als alles goed gaat krijgen wij rond 4 aug ons 2e kindje. We hebben al een dochter van 3 jaar.
In okt 2009 heb ik met 20 weken een miskraam gehad. Afgelopen augustus een miskraam met 7 weken. We zijn erg blij dat ik nu weer zwanger ben en hopen dat het deze keer goed zal gaan!
Ik moet 20 dec naar de verloskundige toe. Ik ben dan 7 weken zwanger.
Al met al erg spannend weer.
 
Ik ben ook uitgerekend in augustus! Afgelopen maandag getest... en ja hoor! Zwanger! Ben uitgerekend op 7 augustus en vandaag dus 4 weken en 4 dagen zwanger. Voel me gelukkig nog prima. Deze baby is ons 2e kindje, hebben al een dochter van 1 1/2 jaar. Weet nog niet wanneer ik naar de verloskundige moet, heb nog niet gebeld. Vorige keer was het rond de 8 weken geloof ik. Dat zou dus betekenen aan het einde van deze maand ergens. We zien wel! Voorlopig ga ik eerst even genieten van het feit dat ik weer zwanger ben!
 
Ik heb vandaag positief getest!!! Dus ook in augustus uitgerekend. Ik heb in juli een vmk gehad de dag na de positieve test dus ik ben als de dood dat ik alsnog ongesteld ga worden en loop dus om de haverklap naar de wc om te kijken of ik ook iets roods zie. Hopelijk kan ik dat binnenkort loslaten en dan genieten gaan van deze (derde en laatste) zwangerschap..
 
Allmeaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ook ik mag jullie vergezellen; vandaag bij de huisarts geweest en zoals het er nu naar uitziet de 6e uitgerekend. Het is voor ons het eerste kindje en ik moet zeggen vind het doodeng! Hebben jullie dat ook?
 
Hi

Iedereen van harte gefeliciteerd!!!

@ kimberly, nee ik vind het niet doodeng (ook niet de eerste) maar wel spannend. Moet eerlijk zeggen, heb gisteren weer getest, om het wel zeker te weten. Voel namelijk niks, op zich ook wel erg fijn hahahaha!!

 
Hallo

Allereerst natuurlijk allemaal van harte!
Ik ben rond 1 augustus uitgerekend van ons eerste kindje. Als alles goed gaat wordt het waarschijnlijk bevallen in augustus. Ik ben nu in de 6e week en ik vind het erg spannend en eng.
Ik heb 4 jaar geleden een miskraam gehad en maak me nu overal druk om helaas. Als ik wat voel, als ik niets voel..
Verder ben ik natuurlijk super blij en probeer er te van genieten. Ik heb op 23 december de eerste echo.. dit zal wel spannend worden aangezien de vorige keer we pas bij de echo te horen kregen dat ik een miskraam had.
Duimen dat alles goed gaat en me proberen niet gek te maken.
 
Terug
Bovenaan