nog 8,5 maand : ))

Hallo allemaal,

Iedereen van harte gefeliciteerd.
Ik ben 31 en ben rond 5 augustus uitgerekend van ons 3e kindje we hebben al twee jongens van 7 en de van 9, dus dit wordt een nakomertje maar we hebben er heel erg zin in en kan ook niet wachten tot we een echo krijgen.Dit is trouwens de eerste keer dat we het nog geheim houden, na de echo gaan we het pas vertellen zo spannend!
 
hi,

ik wil ook de club komen versterken :)

ik zal me voorstellen, ik ben 39 jaar, verwacht ons 1e kindje en volgens t internet is de uitgerekende datum ongeveer 3 augustus, beetje afhankelijk waar je het invult, bij sommige sites is het 6 augustus, dus ik hou het maar ff op 3 augustus....

we hebben het dit weekend tegen de opa en oma's verteld die waren helemaal enthousiast en hadden het nooit verwacht bij ons, maar vonden het zo leuk :)


groetjes Floep
 
hoi hoi,

hebben jullie ook zo'n last dat je buik gruwelijk in de weg zit? we zijn pas 5 weken en nu zit ik al uit te buiken, moet niet gekker worden... er zitten wel veel tweelingen in de familie...hmmmmm...
het zal toch niet, zeg me alsteblieft dat jullie er ook last van hebben, please?


 
Hallo iedereen,

Iedereen van harte gefeliciteerd.
Ik ben (volgens internet) op 3 augustus uitgerekend van ons eerste kindje. Het voelt allemaal heel onwerkelijk en heb al 3 testen gedaan, omdat ik het bijna niet kan geloven!!
Weet niet of het psychisch is, maar heb wel sinds ik het weet meer last van kwaaltjes (misschien had ik ze eerst ook wel, maar herken ik ze nu?). Kan opeens honger hebben, daarna weer misselijk zijn en daarna weer een overvol gevoel hebben... Hormonen zijn ook al erg aanwezig (denk ik) heb mezelf vannacht helemaal gek gemaakt met rare gedachtes e.d...
Heb vandaag voor de zekerheid nog maar een test gedaan en resultaat was toch wel erg duidelijk :) meteen maar afspraak gemaakt bij de verloskundige; kan al op 23 december! Spannend!
 
hi Yvanka, gefeliciteerd! ik zag dat wij op dezelfde dag uitgeteld zijn, leuk hoor

Lievemaan, inderdaad, mijn moeder is er 1 van een 1-eiige tweeling, mijn vader is er ook 1 van een 1-eiige tweeling en mijn schoonvader is er 1 van een 2-eiige tweeling, dus.....

ik ga morgen de verloskundige bellen voor een afspraak

nu ga ik lekker naar bed, was vanmorgen al voor mijn voor 5 uur op.

doei doei

 
Hoi Floep,

Nou ik heb er zeker last van..
Zodra ik zwanger was gingen er in mijn lichaam alle sirenes af..ZWANGER!
Klaarmaken voor de zwangerschap (vet oplsaan etc)
Dus nu in mn 7e week en iets van 3 a 4 kilo zwaarder, staat mn buik rond en vooruit en van mn taille is weinig meer te zien. ( en eet niet meer of vetter dan anders)

Misschien worden we in het begin wat zwaarder en stabiliseert het straks?!?
Ach..ik denk maar zo..als het maar gezond ter wereld komt..die kilo's zie ik dan wel weer.
 
Eerste dag op mijn werk weer gehad. Grote moeite om het nog niet aan iedereen te vertellen. Af en toe behoorlijk misselijk en eten smaakt totaal niet...
Gelukkig heb ik 1 collega die ook net zwanger is (1 week langer) en die het wel weet! Kunnen we er tenminste wel met elkaar over kletsen!

BTW: zijn er bij jullie ook zo ongelooflijk veel mensen in de omgeving zwanger? Op mijn werk al 4 van wie we het weten, nu wij dus ook nog. Vooral toen ik het nog niet was/wist, had ik af en toe echt iets van; toeee...nou ik!!! En dat terwijl we er eigenlijk niet eens zo lang over hebben gedaan!
 
Terug
Bovenaan