A
Anoniem
Guest
Hoi dames,wie moet er nog meer anderhave week wachten tot de nod?
Wij zijn nu ruim een jaar bezig,inmiddels 1 keer zwanger geweest,maar dat is helaas in juni misgegaan.
Loop ook bij de gyn ivm met leeftijd(37) en diabetus type 2.
Was voorheen heel vaak op dit forum,maar aangeizen we een tijd geen internet hadden,en ik gewoon even wat afstand wilde van het zwanger worden ,kijk ik toch weer regelmatig,en zie toch nog wat bekende voorbij flitsen ,jammer genoeg,betekend dat het bij jullie ook niet zo wil vlotten.
De gyn heeft bij mij me eisprong onderzocht,en die is gelukkig in orde,als het in juni nog niet raak is moet ik weer terug,dan gaan ze kijken of het bij me man wel goed zit.
We hebben al een dochter van bijna 12 jaar en een zoon van 6.
Zo dit is even mij verhaal,ik had zin om dit even te vertellen.
Ik heb eigenlijk niet zo veel hoop deze maand,en waarom weet ik eigenlijk niet.
Dus meiden wie moet er nog meer wachten tot volgende week woensdag.
groetjes mexx-ann
Wij zijn nu ruim een jaar bezig,inmiddels 1 keer zwanger geweest,maar dat is helaas in juni misgegaan.
Loop ook bij de gyn ivm met leeftijd(37) en diabetus type 2.
Was voorheen heel vaak op dit forum,maar aangeizen we een tijd geen internet hadden,en ik gewoon even wat afstand wilde van het zwanger worden ,kijk ik toch weer regelmatig,en zie toch nog wat bekende voorbij flitsen ,jammer genoeg,betekend dat het bij jullie ook niet zo wil vlotten.
De gyn heeft bij mij me eisprong onderzocht,en die is gelukkig in orde,als het in juni nog niet raak is moet ik weer terug,dan gaan ze kijken of het bij me man wel goed zit.
We hebben al een dochter van bijna 12 jaar en een zoon van 6.
Zo dit is even mij verhaal,ik had zin om dit even te vertellen.
Ik heb eigenlijk niet zo veel hoop deze maand,en waarom weet ik eigenlijk niet.
Dus meiden wie moet er nog meer wachten tot volgende week woensdag.
groetjes mexx-ann