nog anderhalve week geduld,wie nog meer.

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,wie moet er nog meer anderhave week wachten tot de nod?
Wij zijn nu ruim een jaar bezig,inmiddels 1 keer zwanger geweest,maar dat is helaas in juni misgegaan.
Loop ook bij de gyn ivm met leeftijd(37) en diabetus type 2.
Was voorheen heel vaak op dit forum,maar aangeizen we een tijd geen internet hadden,en ik gewoon even wat afstand wilde van het zwanger worden ,kijk ik toch weer regelmatig,en zie toch nog wat bekende voorbij flitsen ,jammer genoeg,betekend dat het bij jullie ook niet zo wil vlotten.
De gyn heeft bij mij me eisprong onderzocht,en die is gelukkig in orde,als het in juni nog niet raak is moet ik weer terug,dan gaan ze kijken of het bij me man wel goed zit.
We hebben al een dochter van bijna 12 jaar en een zoon van 6.
Zo dit is even mij verhaal,ik had zin om dit even te vertellen.
Ik heb eigenlijk niet zo veel hoop deze maand,en waarom weet ik eigenlijk niet.
Dus meiden wie moet er nog meer wachten tot volgende week woensdag.

groetjes mexx-ann

Hoi,

Mijn NOD is 9 februari als het goed is. Ik moet dus nog iets langer wachten dan 1,5 week. Hopelijk vliegt de tijd voor bij de komende weken.

Ik heb er deze maand ook niet zo heel veel vertrouwen in dat het raak is. Ik weet niet waarom maar we zullen wel zien. Ik zou het volgende weekend ongeveer de innesteling hebben als het raak is. Misschien dat ik dan iets ga merken. Voorlopig ga ik er nog vanuit dat het nog niet raak is.

Wij zijn nu met de 2e ronde bezig voor ons eerste kindje.

Sterkte met wachten in ieder geval!

hoi hoi mijn nod dag is 6 feb ik hoop dat het zo veer is maar denk ook niet dat het raak is  maar ja op naar de volgende ronde dan!!! groetjes

hoi hoi, mijn nod is 5 feb, hoop het niet, spannend he. groetjes daan

Hoi hoi,

Mijn NOD dag is op 11 februari.
Ik hoop dat we deze ronde positief zijn.

Groetjes bianca

Hallo allemaal!

Mijn nod is 3 februari, aanstaande zondag. De test ligt al te roepen in mijn nachtkastje, maar ik neem hem nog niet af! Spannend! We hebben goed geklust deze maand, dus wie weet...!

Succes allemaal!

Leonie

Hallo allemaal,

Mijn NOD is als het goed is 9 feb. Dit wordt de tweede cyclus na het stoppen met de pil, de eerste duurde 49 dagen!! maar voor de pil had ik ook een regelmatige cyclus dus daar hoop ik maar op. Helaas moest mijn man net in de vruchtbare periode op cursus in Engeland. Maar ik hoop dat het is gelukt.

Ik vind het echt spannend, ik haal de test pas op het laatste moment hoor, ik moet er nu al heel de tijd aan denken laat staan als ik die test de hele tijd zie liggen.

Marlijn

Hoi meiden,alles goed met jullie?
Wat duurt dat wachten toch lang he?
Zijn er al meiden die klachten of wat dan ook hebben?
Ik moet volgende week dinsdag mijn nod hebben,als ik van mijn vorige   cyclus uit ga.
Ik heb eigenlijk nog niet ergens last van.af en toe een rare buik,maar dat heb ik al vaker gehad,dus dat zegt ook niks.
Nou er zit niks us meiden succes met wachten.

groetjes en liefs mexx-ann

Terug
Bovenaan