nog anderhalve week geduld,wie nog meer.

Hoi Mexx- Ann,

Ik heb mijn nod ook rond de vijfde, dit is de achtste ronde denk ik. Ben maar gestopt met tellen, maar eigenlijk pas een half jaar bezig. En net 38 geworden, dus de tijd gaat wel een beetje dringen he? Hoe hou je dat vol zeg; een jaar, of gaat het ondanks al dat gewacht toch nog snel voorbij? Nou, hopelijk hebben we alllemaal snel een positieve test!
Liefs Gwen

O ja, heb ook geen klachten, maar daar kan het nog te vroeg voor zijn, we houden hoop.....

joehoe

hier nog eentje..NOD rond 8-10 februari...maar wij zijn pas net bezig voor een 2de kindje en nog niet gericht aan het klussen...we zien wel, ons zoontje is pas 10 maandjes dus...
Ik heb wel steken onderin beetje dat ongigevoel maar dan minder. ach we zien wel ik ben der niet zo mee bezig omdat de tijd niet zo dringt.

Iedereen succes!! hopelijk hebben jullie een mooie positieve test!!

xxxxx

Hoi Dames.

Hoe is het met jullie???al ergens last van???
Ik weet wel het is misschien nog wat vroeg.
Maar je hoort wel eens meiden die al ruim een week van tevoren al klachten hebben.
Nou ik heb  niet zoveel klachten ,alleen een soort spierpijn,zere borsten van,en de ene maand heb ik overal last van en dan weer niet.
Van de vorige zwangerschappen kan ik me dat eigenlijk niet meer herinneren.
En in juni vorig jaar ook wel spierpijn gehad,en toen bleek ik zwanger,maar dat ging heel snel mis!!!.
Dus afwachten ,nog een paar dagen,geduld is een schone zaak,maar valt niet mee.

groetjes mexx-ann

Even een hart onder de riem voor iedereen die niets voelt: ik voelde ook helemaal niets, was er zelfs van overtuigd dat het niet raak was deze ronde. Afgelopen dinsdag wel een positieve test in handen!!!!!
Blijf dus hoop houden, ook al voel je niets....

Ik zal voor jullie allemaal duimen!
Groetjes, Irene

Hoi dames ik heb vandaag getest,en JOEPIE ZWANGER.
Na een jaar en een miskraam verder,is het eindelijk gelukt.
Ik kan het nog niet geloven,ben zo blij.
Ik hoop dat jullie ook snel positief zullen testen.
Ik zou wel glitters willen strooien,maar ik krijg het niet voor elkaar.

liefs mexx-ann

GEFELICITEERD!! dat is nog eens goed bericht!! ook weer spannend hoor, er breekt een hele nieuwe fase aan. Probeer er maar van te genieten, maar dat lukt vast!

Voor mij nog een weekje geduld, vrijdag 8 feb. NOD als het het weekeinde niet gebeurd ga ik maar testen denk ik. Ik ben best benieuwd. We zijn nog niet zo serieus, we kijken eerst wel hoe het komt, dit vond ik eerst best lastig.

Eerst wilde ik het liefste elke avond  om maar het zekere voor het onzekere te nemen. Mijn man vond dat ik niet zo moest stressen (waarom heeft hij altijd gelijk) Eerst kon ik het moeilijk van me af zetten, maar nu voel ik me er veel lekkerder bij dat ik er niet elke dag mee bezig hoef te zijn. En tenslotte hebben we geen haast. Dus volgend weekeinde weet ik meer, en dan de volgende ronde maar wat serieuzer klussen.

Alle klussers out there... good luck!

groetjes,
Marlijn

Terug
Bovenaan