Nog bij ons op de kamer

A

Anoniem

Guest
Ik heb het een tijdje geleden ook gevraagd en toen waren er nog een paar mensen bij wie de kindjes nog op de kamer sliepen. ik ben benieuwd hoe dat nu een paar maanden later is. Marissa is nu 11 maanden en zij slaapt nog steeds bij ons op de kamer. Haar ledikant staat langs mijn helft en ik vind het echt nog super gezellig en makkelijk. Van mij hoeft ze dus voorlopig nog niet naar haar eigen kamer. Mijn man wordt nooit wakker van haar dus van hem hoeft ze ook niet per se weg. We hebben wel een kamer voor haar waar alles klaar staat en waar we haar wel verschonen en aankleden, maar ze heeft er nog nooit geslapen.
Wie heeft er nog meer zijn kindje gezellig bij zich?

groetjes Linda

Hoi Linda,

wel gezellig hoor, je kleintje zo dicht bij 's nachts.
Onze kleine meid slaapt al heel lang op haar eigen kamertje. Ze heeft alleen de 1e weken bij ons op de kamer gelegen in een wiegje maar ik werd steeds wakker van haar geluidjes en dan dacht ik dat er iets was en deed ik het licht aan, zij sliep gewoon door en ik lag zeker een uur wakker, toen heb ik besloten dat het beter was als ze naar haar eigen kamertje verhuisde.
Inmiddels is ze weer verhuisd naar onze "oude" slaapkamer en zijn wij verhuisd naar zolder. Vond ik ook wel weer eng in het begin omdat ik bang was dat ik haar niet zou horen, dus eerst met babyfoon maar inmiddels niet meer. En we hebben de deuren dicht want als er echt iets is hoor ik het echt wel ben ik achter gekomen.

Groetjes van Sonja

Hoi Linda,

Bij ons is het precies het tegenovergestelde! Justin heeft namelijk nooit bij ons op de kamer geslapen, maar sinds zijn geboorte op zijn eigen kamertje. Doe je het bijvoorbeeld ook omdat je nog borstvoeding geeft of gewoon omdat je het gezellig vindt?
Ik heb het liefst dat hij op zijn eigen kamertje ligt, en dat gaat nog altijd prima. Maar als jij het fijn vind dat ze dicht bij je slaapt, dan is dat toch prima? Lekker mee doorgaan zou ik zeggen.

groetjes mirjam

Hee hoi!

grappig, hier ook precies het tegenovergestelde! Vanaf de eerste nacht op haar eigen kamer! We hadden ook geen wiegje ofzo hier dus ook meteen in het "grote" bed.
Haar kamer is wel tegenover die van ons en ik word nu al overal wakker van dus zou denk ik helemaal niet kunnen slapen als ze direct naast me lag.
Het lijkt me wel heel gezellig!

Groetjes

Wij hebben het in het begin gedaan omdat het handig was met de BV, toen lag ze in een wiegje bij ons. Maar toen ze niet meer in haar wieg paste hebben we haar bed gewoon op onze kamer gezet. Nu is het dus niet meer voor het voeden maar vind ik het gewoon enorm gezellig. Als ik 's nachts wakker word kijk ik altijd even naar haar en 's ochtends mag ze vaak even bij mij in bed komen knuffelen. Papa gaat om 7.00 uur al weg en wij worden rond 9.30 wakker. Dan mag ze dus nog even bij mij in het grote bed lekker wakker worden.

Hoi Linda,

Het lijkt me heel gezellig en handig als je er tegen kunt.... Ik kan echt niet slapen met de kids op de kamer. Ik hoor ieder zuchtje piepje kreuntje. Ik heb zelfs al moeten wennen een de bijgeluiden van mijn man . Maar om die nu op een aparte kamer te laten slapen, da's ook zo wat.

Dus beide kindjes slapen hier op hun eigen kamer en dat werkt prima!

Groetjes, Karin

Hoi Linda,

hier ook precies andersom: Sarah heeft vanaf dag1 op haar eigen kamer geslapen. Dat was in ht begin wat onhandig met de borstvoeding, maar wij hebben geoon geen plek op onze eigen kamer. En eigenlijk vind ik het ook beter dat ze meteen leert op haar eigen kamer te slapen. Nu moet ik wel zeggen dat jouw verhaal wel super gezellig klinkt...zo lekker nadoezelen in bed samen .

Ach ja, alles heeft wel zo zijn voordelen.

Groetjes
Tamar & Sarah

Hoi!

Tara (06-05-2007) heeft vanaf dag 1 thuis bij ons op de kamer geslapen. Eerst in haar wiegje en nu ze 15 maanden is, slaapt ze in haar ledikantje naast mijn kant van het bed. Ik vind het zelf erg gezellig en van haar geluidjes word ik wakker, maar dat stoort me niet. Soms kan ik minutenlang naar haar kijken als ik wakker ben, terwijl zij nog slaapt. Het verschonen en omkleden doen we wel op de commode in haar eigen kamer.

Groetjes,
Shivana

Terug
Bovenaan