Nog bij ons op de kamer

Hoi Linda,

ook hier is het andersom. Dylano ligt vanaf dag 1 in zijn eigen kamertje. We hebben het er wel over gehad om hem bij ons op de kamer te laten liggen.
Wijzelf zijn ook meer voorstander van het snel laten wennen aan hun eigen kamertje.
Maar dit is ieder voor zich tuurlijk hé? Begrijp me niet verkeerd aub.
Ik heb het er al wel vaker over gehad om Dylano een xtje bij ons in bed te laten liggen, maar dat durven we eigenlijk allebei nog niet.

Het gevoel dat het fijn is dat je kindje zo dicht bij je ligt, snap ik heel goed. Het liefst wil ik Dylano ook lekker lief zien slapen... Dat kan zooo lief zijn!

Liefs Debby.

hoi

Jayden heeft tot 6 maanden bij ons op de kamer in een wiegje gelegen, vond ik zelf wel zo'n fijn, dat als er iets was ik snel bij hem was, hij was nog zo klein, en ik kon dan lekker de fles bij ons in bed geven en daarna weer makkelijk en snel terug leggen.
Nu slaapt hij dus op zijn eigen kamertje en dat ging heel goed, hij was heel snel gewend, ze zeggen dat dit zo was omdat ie nog zo klein was.
Hoe ouder ze worden hoe meer ze door hebben als er iets veranderd en hoe moeilijker het ook word, daarom heb ik t toen ook maar gedaan. Ik had het er wel moeilijk mee hoor, dat ie ineens ergens anders lag. Ik liet ook nog een maand het wiegje naast mn bed staan voor als hij niet zou kunnen wennen maar dit was dus niet nodig!!
Ik snap jullie wel dat het heerlijk is om ze bij je op de kamer te hebben maar toch denk ik laat ze niet te oud worden want dan willen ze   misschien niet meer alleen slapen

xxxjes

Terug
Bovenaan