Nog een december mama?

Heee Corina,
Meid ik heb er kippevel van, van harte zeg!!!!!!!!
Echt super, ben zo blij voor je!!!!
Typisch he juist als je het niet verwacht ben je het toch, had ik ook.
Nou je bent van harte welkom op het december forum hoor, het is er nog vrij rustig en wat ongezellig!!!
Heb je al een afspraak gemaakt voor een echo???
Ik spreek je snel weer.
Liefs Annemarie

Hé Corina,

Gefeliciteerd!!! Wat een superverrassing!

Helaas kan ik niet mee naar het decemberforum, werd 1 dag na verwachte nod-dag ongi. Uiteraard wel jammer, maar niet erg. Zou wel heel veel geluk geweest zijn in een keer.

Ik vind het echt geweldig voor je. Ik ga heel hard voor je duimen dat alles helemaal gaat zoals het hoort en dat jullie een ontzettend schattig kerstkadootje krijgen!  

Liefs, Em  

Hoi Corina,

Wat een goed nieuws. Van harte gefeliciteerd.
Toch een boel zwangeren zo de laatste dagen.
Ik wil je een hele fijne zwangerschap toewensen.

Groetjes van Caroline

Jaaaah Corinaaaaa!!! Wat een goed nieuws, van harte gefeliciteerd met deze verrassing!

Haha, dat paasei dat een kerstkindje wordt, hadden wij hier ook al bedacht! Onze wondertjes zijn nu al bijzonder!

Kom op meiden, dan gaan we naar het decemberforum, we gaan er nu lekker van genieten toch!!!

Liefs, (qwebb)el

Wow,

Bedankt allemaal voor jullie ontzettend lieve reakties.
Ondanks dat ik niet echt kwaaltje heb schoot ik wel helemaal vol van het gedichtje van Hester... Het heeft me enorm geraakt en ik voel nu alweer de traantjes omhoog schieten als ik het lees.

Ik hoop zo dat het goed gaat en ik hoop nog meer dat jullie allemaal gaan volgen want ik weet dat het zeer doet dat er nu zoveel meiden zwanger raken. Ondanks dat jullie blij voor ons zijn zouden jullie maar wat graag in onze schoenen staan en daar wil absoluut rekening mee houden.

Thx allemaal.

Corina

Lieve Corina,

wat geweldig voor jullie!!! Ik had zo ongeveer de tranen in mijn ogen (ben sinds een paar dagen super emotioneel). Ik weet dat het moeilijk is, zeker in het begin, maar probeer echt te genieten van het wonder in je buik.

Liefs,

Gitta

Lieve Corina

Hartelijk gefeliciteerd. Wat een geweldig nieuws!!!!!!!
Welkom bij de club zu ik zeggen, Het lijkt erop dat het forum zeer vruchtbaar aan het worden is. Ik hoop ook voor alle andere dames onder ons, dat zij ook gauw zwanger mogen worden.
Nogmaals van harte, en ondanks dat het soms best moeilijk is ( ik spreek uit ervaring) geniet ervan!!!

Veel liefs,
Pascalle (9 wk)

Terug
Bovenaan