nog een er bij?

A

Anoniem

Guest
hoi meiden

ik zit nu al met de gedachten ik wil het er niet bij 1 houden. en sverre is pas 12 weken.
wel raar wand ik wilde nooit kinderen hahahahah. maar helaas kan het nu even niet kwa ruimte het is nu al krap we wonen in een flat met 2 kamers dus sverre ligt bij ons op de kamer. maar ik zou er zo wel weer voor gaan. alleen ziet jeroen het nog niet zitten. hoop hem toch over een tijdje als we verhuist zijn toch overte halen voor nog een kindje.

hoe zit dat bij jullie?

ben wel benieuwd om jullie mening te horen wel of niet.

nou doei doei lucy

hoi

denise is nu 13 weken en inderdaad wij willen het er ook niet bij een kind houden maar ik wil eerst op een normaal gewicht zitten en als dat gelukt is gaan we weer aan een kind beginnen dus dat kan nog wel een half jaartje duren maar dat lukt wel.

groetjes sandan

hoi

ik zei altijd ,ik wil er maar 1,en toen mijn dochter 14 maanden was en mijn neef en zijn vrouw een kleine kregen begon het toch wel te kriebelen,dus aan de slag en ja hoor na 1 keer al raak.iedereen die wist dat ik zwanger was zei dacht dat je er bij 1 bleef,of een groter leeftijds verschil er tussen.en nu schelen ze twee jaar en heb nu een koningsgezin,plus heb geen slaapkamers meer   en vond tweede zwangerschap zwaar,en eigenlijk na mijn eerste zwangerschap(open ruggetje)en mijn dochter en zoon ben ik 3 keer zwanger geweest in 3 jaar dus das best heftig,dus ik ben er klaar mee echt waar.ik wil nu gewoon deze twee opvoeden en ervan genieten.en van het leven genieten,ben 25 jaar dus lekker jong en kan straks doen en laten wat ik wil. gr wendy

Hoi!

Toen onze dochter net was geboren had ik ook al heel snel door dat ik nog een 2e wilde. Uiteindelijk was zij 2 jaar en 1 mnd toen Finn werd geboren. Ik had ze niet dichter op elkaar willen hebben. Het eerste jaar met een baby is best rustig, dan slapen ze nog veel. Maar het 2e jaar is een stuk intensiever, dan begint het echte opvoeden, ha ha! En het is toch ook wel prettig als de oudste goed kan lopen als je een 2e krijgt, anders sjouw je je echt een breuk.
Nu Finn er is heb ik het gevoel dat het zo goed is, dus ik denk niet dat er nog een 3e komt.

groetjes,
Ikke mv 2

Wat grappig! Ik heb dat juist helemaal niet!
Ik heb altijd gezegd dat ik 2 of 3 kinderen wilde. Maar nu ik deze ene heb, zou het er voor mij gevoel ook bij één mogen blijven! Er kan voor mijn gevoel niet nog een baby komen die net zo perfect en super is.

Maar ik denk dat er nog wel meer komen hoor, maar voorlopig echt nog niet!
Eerst nog een tijdje borstvoeding geven en dan ook mijn lijf weer helemaal terug! Heeft het toch wel behoorlijk zwaar gehad, dus ik wil eerst goed herstellen!

Hoihoi,

toen Taran (mijn eerste) net geboren was wist ik ook meteen dat ik er nog een wilde, maar ik wou eerst graag gaan studeren en de studie afmaken... Das dus niet gelukt; Arvin kwam wat eerder dan gepland
Nu Arvin er is weet ik het zeker; ik wil nog een derde!!! Maar dit keer hoop ik wel dat het lukt om eerst mijn studie af te maken.... Ik hoop dus dat ik over een jaar of drie nog een kindje mag krijgen, er zit nu 3,5 jaar tussen en dat vind ik eigenlijk wel perfect; de een bijna naar school en dan het hele baby avontuur nog eens opnieuw met een heel ander kindje meemaken!
Wel grappig; ik zei vroeger altijd dat ik helemaal geen kinderen wou en nu denk ik al aan een derde!!!!

Veel liefs Nika

Enne Lucy; heb de foto's van Sverre (eindelijk) op het mamaforum gezien: Lekker ding hoor!!!

Hoi hoi,

Nou we houden het hier gewoon bij 2 kindjes.
Voor mij geen 3de erbij.
Het kost toch allemaal veel geld, en al is dat geen probleem, ik wil graag veel overhouden voor andere hele leuke dingen, HA HA HA.

Groeten Tine

Ik heb altijd gezegd dat ik 3 kinderen wilde, maar ik begin toch  te twijfelen. Ik wil toch graag blijven werken en sporten en dan 3 kinderen ... pfff ik weet het nog niet. De jongste is nu 9 weken, dus  ik kan er over een tijdje wel weer heel anders over denken. Het is lastig. Gr. Trea

Terug
Bovenaan