Nog een fles voor het slapen gaan?

Kyandro krijgt nog 3 flesjes melk op een dag,waarom niet?hij begin de ochend dan 1 bij zn brood en savonds voor naar bed gaan.hij drinkt volle melk(lust geen halfvol,net als papa)
hij drinkt tegenwoordig ook goed uit een tuitbeker.maar vind de fles savonds zo fijn en intiem.dan lijkt net nog een beetje baby haha.
hij kan tegenwoordig ook goed zelf drinken..
lijk me juist goed dat ze savonds nog drinken krijgen,je gaat zelf ook niet graag met dorst naar bed.
liefs jootje

Hoi,

Leuk om alle reacties te lezen en grappig dat iedereen die late fles nog zo'n heerlijk knuffelmomentje vindt. Even tot rust komen en met een warm buikje naar bed. Daarom vind ik het ook zo jammer om hem niet meer te geven!! Ik vond de late avondfles eraf doen ook eigenlijk maar niks, stom he??

Nou ja, dan weet ik het goed gemaakt: als hij niet genoeg gedronken heeft of gegeten heeft, krijgt hij hier ook nog lekker een fles! Ik dacht al helemaal dat dat niet meer 'mocht' enzo, hahaha... ben beetje braaf lees ik wel!

op het buro zeggen ze ook dat het niet mag, jammer dan, als ze het nog lekker vinden en wij er nog heerlijk van kunnen genieten waarom niet het is maar melk toch???
groetjes anouok

Misschien een tip? Late melk fles eraf en dan tuitbeker met water of thee aanbieden?
Zo doe ik 't in ieder geval, in een tuitbeker, lekker bij mama opschoot, toch het lekkere knuffelmomentje en kan ze rustig worden voor 't slapen gaan.
Als ik zie wat de andere kindjes eten, dan eet die van ons best wel weinig, maar toch is 't nog een dikkertje! En ze doet niks anders dan maar lopen, dus beweging krijgt ze ook genoeg.
Ontbijt om 8.15, snee brood met beker melk 150 ml halfvolle melk. de eerste helft melk geef ik haar, de rest drinkt ze zelf.
10.00 stuk fruit met beetje water of thee uit tuitbeker.
12.00 warm eten met 100 ml volle yoghurt na
15.30 soepstengel met water of thee
17.30 snee brood met 150 ml halfvolle melk
Voor 't slapen gaan water uit tuitbeker.
Liefs

Terug
Bovenaan