nog een jongen

Op 14-2, dus valentijsdag een pretecho gehad. Met als doel kijken of we konden zien wat we krijgen. En ja hoor...binnen een paar seconden zagen we het al. Het wordt een jongen!! Super blij. Mijn gevoel zei al dat het een jochie zou worden. Daarna heerlijk 15 minuten van ons kind kunnen genieten. Al zijn stunts kunnen zien. Wat gaat 15 minuten dan snel voorbij he.
kon het niet laten om daarna meteen even de stad in te gaan om wat jongens spullen te kopen. Kind heeft nu al 2 paar schoenen en wat kleertjes gekregen. Een aantal handige mensen in onze omgeving gaan ook meteen aan de slag om dekensjes te haken. Allemaal leuk leuk dus.
Nu op naar de 20 weken echo. Maak me daar niet meer zoveel zorgen over. Wat we nu al konden zien, was allemaal goed.
Maar eerst overmorgen naar de 9 maanden beurs. Ben benieuwd.

Hoe is het met iedereen verder...het is hier wel rustig. Allemaal last van inlogproblemen?
Hopelijk is het snel verholpen.

fijne dag allen
 
Gefeliciteerd!
En wanneer heb je de 20 weken echo? Wel fijn dat jullie nu eigenlijk al weten dat alles er goed uit ziet. Nog wat leuks geshopt op de 9 maandenbeurs? (daar was je vandaag heen toch?) Ik ga as zondag..
 
Dank je wel!

Ik krijg op 3 maart de 20 weken echo. Kijk er weer naar uit om de kleine te zien!

wij waren op de donderdag naar de 9 maandenbeurs. Wel interessant, maar heel druk. Dus wees voorbereid. Haha. Heb der wel leuke dingen gescoord. Zoals de babyfoon. En een draagdoek. Iets wat ik heel graag wou. En nog wat dingetjes. Wil je aparte dingen doen, zoals een echo en een, buikschildering, dan moet je wel heel op tijd zijn. Voor oms waren de plekken of vol, of we moesten heel lang wachten. Had geluk dat iemand bij de buikschildering uit viel, dus ik kon snel tussen door. Is wel heel leuk!

jij heel veel plezier morgen!
 
Terug
Bovenaan