Nog een keer proberen...

Heeey
Ooit waren er wilde plannen om elkaar eens te ontmoeten en dat is toen allemaal in de soep gelopen! Ik wil nog wel eens een keer proberen om het voor elkaar te krijgen....met kids uiteraard!
Ergens rondom de herfstvakantie midden in Nederland op een leuke locatie waar je met kleine en wat grotere kids naartoe kunt (zodat oppas geen issue is en we alle kleintjes reallife kunnen bewonderen!)...\Hoeft geen hele dag ofzo te zijn maar gewoon ff gezellig bakkie doen, kletsen en wie weer weg wil gaat weer weg en wie nog wil blijven hangen, blijft nog hangen!

Opties: 23, 24, 30 of 31 oktober
Locatie: DippieDoe in Cuijk, Land van Jan Klaassen in Doetinchem of Pannekoekenhuis de Zeven Dwergen in Sint Aghata.
Let op, aan sommige locaties zijn entreekosten verbonden (check ff de site daarvoor!).

Laat even weten welke datum je het beste uitkomt en waar je het liefst naartoe wilt ALS je mee wilt!

Ik zou het toch echt wel leuk vinden als het lukt om met een groot spul ergens naartoe te gaan!!

Let me know!!

Liefsssss

heeej,

Super idee, datum maakt mij niet uit...werk onregelmatig dus regel wel wat...
Het liefst in doetinchem...(haha woon ik in de buurt) maar ik vind het ook niet erg als ik een eindje moet rijden!!!

Echt ik hoop dat het nu gaat lukken wat te plannen!!

Liefs Liesbeth
Fleur (volgens mij 23 weken..haha) ben de tel beetje kwijt!!

Dippie doe in Cuijk!
Of Chimpie Champ Oosterhout (Nijmegen). Van Chimpie Champ weet ik dat het heel leuk is!

@ Margreet, Cuijk is vlakbij Nijmegen

En anders misschien een idee om in de buurt bij Pauline en Rebecca te gaan?

En mocht dit niet lukken dan kan je nog altijd voor drie regio's gaan zodat je kan kiezen waar je heen wilt. Bijvoorbeeld: groep 1 Nijmegen, groep 2 Meppel, groep 3 Rotterdam

Maar het is natuurlijk veel gezelliger als we met z'n alle op 1 plek kunnen afspreken

@ Nicole wat lief dat je het voorsteld, maar wij wonen niet centraal gelegen, we wonen in Katwijk, naast Leiden. Maar wil niet dat mensen voor ons een reis om de werled moeten maken, maar toch heel lief voorgesteld.

Maar we willen heel graag meedoen, al heb ik net met manlief de agenda bekeken en hij heeft nu beide weekenden nog nachtdiensten, probeert hij toch te ruilen of vrij te nemen, via ouderschapsverlof.

Cuijk en Doetingem is voor ons ook rond de 2 uur rijden, maar ja is nog wel te doen. Ja want jullie krijgen Bas er ook bij ivm met met zn 2en moeten zijn bij auto ritjes, ivm uitzuigen.

De lokatie maakt mij eigenlijk niet veel uit, wel moet ik weten waar ivm met dat wij eigenlijk max een uur rijden van een ziekenhuis geschikt voor canule zorg moet zijn, ik weet nu, Leiden, Rotterdam en Utrecht, de rest heb ik nog niet hoeven uitzoeken. maar doe ik met liefde.

Maar moet wel zeggen ivm met dat Rebecca auto rijden erg leuk vind en dus tegenwoordig continue wakker is, 2 uur een max om te rijden, want hoe actiever zij is, wij meer moeten uitzuigen. En dat is eigenlijk niet zo prettig tijdens auto ritjes, dus zodoende onze 2 uur max.

Maar we willen ervoor gaan!!!!!

Groetjes Pauline, en een dille glimlach en natte pakkert van Rebecca

Terug
Bovenaan