Nog een keer proberen...

Lijkt mij een leuk idee. De 23 en 24e kan ik niet want dan zijn wij een weekje naar Turkije. De andere data´s moet ik wel even als roosterwens doorgeven want ik werk onregelmatig.
Het voor ons ook wel een stukje rijden woon bij Haarlem in de buurt maar maakt mij niet zoveel uit.
Als we snel een datum hebben dan kan ik het gaan regelen.

Groetjes Petra en Marit (21 weken)

Heeey voor mezelf ook een stukkie rijden hoor! Heb niet iets uitgekozen wat dichtbij mij ligt....Ik dacht als we het midden kiezen, dan hebben degenen die dichtbij wonen mazzel, maar dan hoeven er geen tig 2,3 of 4uur in de auto te zitten! Ik woon zelf in Lonneker (dorpje bij Enschede), dus voor mij is het ook bijna 2 uur rijden! Aangezien er geen autobaan is van hier naar Arnhem/Nijmegen..grgrgr haha! 't Verre Oosten he, het blijft behelpen hier af en toe!
Nou, als ik van zo'n beetje iedereen reactie heb over welke datum en waar (als jullie ff willen kiezen uit de 3 hierboven, anders zien we straks door de bomen het bos niet meer en dan gaat het weer niet lukken, haha! Ik heb dingen uitgekozen dat als er andere kinderen meekomen dat zij zich kunnen vermaken en waar we rustig met 30 baby's aan kunnen komen kakken, haha), dan inventariseer ik alles en dan laat ik jullie weten wat het is geworden!!
Thanxxxxxx (sorry dat ik zo 'streng' ben hoor, maar anders lukt het nooooooooooooooooooit!!)

Liefsssssss

Als we een lijstje maken met wie welke voorkeur heeft dan is het meeste stemmen gelden, ok?

Nicole - Dippiedoe Cuijk - datum maakt niet uit
Kim -locatie geen voorkeur - datum geen voorkeur

Nicole - Dippiedoe Cuijk - datum maakt niet uit
Kim -locatie geen voorkeur - datum geen voorkeur
Liesbeth- doetinchem land v jan klaasen- datum geen voorkeur
Pauline - Locatie geen voorkeur - Datum voorkeur 2e weekend

Terug
Bovenaan