Nog een keertje..

Luna en Rik
Luna en Stef
Luna en Mick

Het zijn maar ideetjes hoor!!!

Ik weet natuurlijk ook niet waar je van houdt!! Standaardnamen, exclusiever of wellicht aparte namen??

Dit was in ieder geval wat in me opkwam!!

Groetjes

Idd waar hou je zoal van? Ik vind Luna persoonlijk niet bij Jake of Ryan passen namelijk. Als je een beetje richting aangeeft kunnen we mss gerichter helpen. Schrijf dan ook even wat je absoluut niet wil!
gr.Ing

Djeek idd. En weet je het hoeft niet te passen. Feline en Gijs passen ook niet bij elkaar maar ik vind de namen gewoon mooi.
Want later krijgt Luna misschien wel een vriendje die een naam heeft die er niet bij past. Boeien zou ik denken hihi

Hey

Ik heb eens even alle namen voor je doorgenomen en ik heb gekozen hoor, hihi!

|k vind Sem helemaal leuk! En daarnaast, ik geloof niet dat ik hem tegen ben gekomen; tycho.

Ben benieuwd welke naam het word hoor!

x

Hoi,

Ik moet ook nog op zoek naar een leuke jongens naam. Erg lastig. Voor een meisje heb ik er zelfs 2 nu :)

Maar uh...is dit wat:

Jarick / Jarik
Jesper
Menko
Maico

Sorry, m'n inspiratie op de vroege ochtend is niet zooooo

Succes met de laatste loodjes!

Sammie

bedankt voor jullie reacties!!
we zijn dus op zoek naar wel een beetje aparte naam niet standaard die in de top 20 staat zeg maar!!wel moeilijk uit te leggen zo!
Novi is op zich ook wel een leuke naam maar moet ik aan die winkel denken haha!
Ik had eerst de naam Kyano maar nu heeft Luna een neefje gekregen en die heet Dylano me vriend vind dat er teveel op lijken dus word hem ook niet!
het is ooo zo moeilijk!
meer ideeen zijn welkom!

Doe je toch gewoon Kyano zonder o dus Kyan?
Héle leuke naam! En ik vind hem ook goed bij Luna passen (mijn vriendin heeft een combi Luna & Kyan)

Mijn buurjongetje heet Paco is ook geen alledaagse naam.
Andere suggesties:
Christian
Noah
Neo
Dion
Tygo
Ziggy
Pepijn

Ik zit trouwens in hetzelfde schuitje hihi, wat moeilijk hè aparte jongensnamen!
Ik heb gelukkig nog bijna een half jaar maar of dat genoeg is??
Succes ermee!!

Groetjes Sas
(mv Kyan maar dat had je vást al geraden ;-))

Terug
Bovenaan