Nog een knulletje!

ButterflyJess

New member
Maandag een pretecho gehad en we mogen in maart nog een jongen gaan verwelkomen. Mijn vriend heeft er al 2 uit een eerdere relatie (waarvan 1 biologisch) en ik heb er zelf ook al 1. Dus dit wordt de 4e jongen in huis, een echt mannenhuis dus. Meisje was wel zo leuk geweest, straks ga ik me nog eenzaam voelen hahaha. Maar een jongetje is ook erg handig want we hebben bijna alle spullen van de vorige jongens nog. En hoe cliche het ook mag zijn: gezondheid is het belangrijkst. Zeker aangezien ik al een 'ziekenhuiskindje' heb. Dus wij zijn blij met onze knul! Nu nog een leuke naam gaan vinden...
 
Dus jullie hebben straks bijna een heel elftal.
wij twijfelen nog of we willen weten of het een jongen of meisje wordt.
Ik heb zelf 3 meisjes uit een eerdere huwelijk, dus het zou heel leuk zijn als het een jongen zou worden maar zoals je al zei gezondheid is zeker het belangrijkste.
wij gaan 21 okt voor de 20 weken echo dus nog heel even afwachten en toch gaan bekijken of we het misschien toch wel willen weten.
 
We zijn op weg, hoewel 11 me er wel wat teveel zijn denk ik ;)
Hier de 24e de 20 weken echo. Blijft spannend. Ben wel benieuwd of jullie het toch willen weten of niet! Het heeft beide wel wat. Uit praktische overweging wilden wij het weten. Bij m'n eerste schreeuwde ik het van de daken maar nu is dat heel anders. Een paar mensen weten het maar het heeft wel wat om het geen andere bekenden te vertellen. Het is dat ik te nieuwsgierig ben anders had ik het best ook eens willen ervaren hoe het is als je het geslacht tot het einde niet weet.
Succes alvast de 21e!
 
hoi hoi, vandaag de 20 weken echo gehad en het zag er allemaal goed uit dus nu kunnen we nog meer gaan genieten.
we konden het toch niet laten om het geslacht te weten het wordt een meisje, het vierde meisje maar we zijn er zeker niet minder blij mee.
wel apart dat de 1 allemaal jongens krijgt en de ander allemaal meiden , maar gezondheid gaat natuurlijk boven alles
 
Toch gewoon fijn dat alles goed is. Hier ook weer een jongetje, terwijl mijn voorgevoel zei een meisje (waarschijnlijk hoop nav verloren dochter in januari).

Gister de 20 weken echo gehad en alles goed en dat stelt dan toch weer (even) gerust!
 
Terug
Bovenaan