Nog een november mama!

Gefeliciteerd!! Geniet er van! Mijn moeder dacht ook direct aan een tweeling toen ik het haar vertelde, maar dat weten we pas bij de eerste echo.. :) Dubbel feest straks!

@Esmee1991: uit Groningen.
@Elize81: nee ze weten nog niet of het een- of twee-eiig is. Het zit wel in 2 'kamers'. Volgens de echoscopist kan het dan allebei.
Ik moet op 8 april voor de echte termijnecho, dan bij de gynaecoloog. Misschien kan die meer vertellen!
Ik vind het momenteel zwaar, ben de hele dag door misselijk en erg moe. Niet fijn als er nog een meisje van 1,5 jaar rond loopt die daar natuurlijk niks van snapt ;-) Gelukkig slaapt ze 's middags een paar uur en dan kan ik mooi mee slapen!
Hopelijk zijn die kwaaltjes over een paar weken verdwenen en kunnen we dan de nodige dingen regelen!

het leek bij mij wel of ik alles dubbel had..dubbel moe, dubbel misselijk, heb ook 5x in het ziekenhuis gelegen..lang misselijk en ziek geweest..ik hoop voor jou dat je je na 12 weken beter ga voelen.spannend 8 april, hopen dat je dan meer hoort..het is ook geweldig als je ze gaat voelen..

Terug
Bovenaan