Nog een paar daagjes.

Ben nog steeds licht in mijn hoofd een beetje draaierig soms een vlaag van misselijkheid.Voor de rest heb ik niet echt klachten ik heb geen pijnlijke borsten ofzo. Ik zit steeds met mijn gedachten dat het nog niet zo is maar je weet het natuurlijk niet. Nou ik hoop dat we gauw kunnen testen ben benieuwd.

Liefs Linda

Hoi Linda en rest,

Ik ben ook zoooo duizelig geweest op mijn werk. Brr! En heel veel honger steeds, en als ik niet eet word ik misselijk.

Maar ik durf haast niet te testen. Want als ie negatief is geloof ik het eigenlijk niet.

EN als dat ongi maar uitblijft kan je weer testen.

Je lijf kan je gewoon voor de gek houden, maar goed we zien wel...

gelukkig gaf mijn werk aflleiding, daarom heb ik ook gewacht met testen. morgen ben ik nl vrij!

Wanneer ga jij testen Linda?

Hoi dames,

Ik heb ws. dit weekend mijn nod, dan zit ik weer op 42 dagen.
Ik heb momenteel wat last van mijn zij en en mijn onderrug. Voor mijn gevoel wordt ik wel ongesteld. Ik had gisteren toch trek in chocola!!!
Afgelopen weken had ik ook heel erg last van een vol gevoel, wel zin in eten, maar als ik nou wel of niet at, ik werd toch misselijk. Nu is het eigenlijk wel wat minder.
Wat ik ook heb is die duizeligheid. Af en toe moet ik me echt even vastpakken. Vooral als ik wat minder gegeten heb. Daar had ik eerder nooit zo'n last van.
Vooralsnog ga ik er vanuit dat ik dit weekend mijn wod heb. Ik hoop het niet, ook omdat ik op vakantie ga donderdag. Als ik niet ongesteld ben geworden tijdens de vakantie, dan ga ik na de vakantie testen.

Waarschijnlijk "spreek" ik jullie niet meer voor donderdag, ik hoop dat iedereen positief test!!!!
En ik zelf natuurlijk ook

groetjes

quote: marikanarie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-08-2006 19:31:04'));

Hoi Linda en rest,
Ik ben ook zoooo duizelig geweest op mijn werk. Brr! En heel veel honger steeds, en als ik niet eet word ik misselijk.
Maar ik durf haast niet te testen. Want als ie negatief is geloof ik het eigenlijk niet.
EN als dat ongi maar uitblijft kan je weer testen.   Dat heb ik ook!! Daarom wacht ik maar tot na mijn vakantie, dan ben ik bijna een week langer niet ongi dan vorige ronde, mits ik in de vakantie niet ongi wordt. Ik vind het zo frustrerend om negatief te testen + dat het dan aardig wat gaat kosten als je om de haverklap test
Je lijf kan je gewoon voor de gek houden, maar goed we zien wel...
gelukkig gaf mijn werk aflleiding, daarom heb ik ook gewacht met testen. morgen ben ik nl vrij!
Wanneer ga jij testen Linda?

hoi dames!

tot mijn grote teleurstelling een vet NEGATIEVE test.

Helaas. Maar nog steeds alle verschijnselen en geen rode duivels.

Het probleem is natuurlijk ook dat ik niet weet wanneer mijn officiele
NOD is... door die rare cyclus.   en bij mijn eerste zwangerschap
heeft het ook wel wat testjes gekost voor het boven water kwam...

Je weet niet, ik wanhoop nog niet. ...

ik ben 6 juli voor het laatst ongesteld geweest en heb een cyclus van 6
weken. Ik dacht 6 aug mijn ei te voelen, en we hebben het op die dag 1
keer zonder condoom gedaan(we waren dat ding zo zat) , dus ALS ik
zwanger ben, kunnen we het in elk geval goed berekenen.

en ach, anders gaan we gewoon in januari verder.

by the way,

welke test is het beste? Ik had nu een etos test, maar ga denk ik maar weer clear blue halen.... over een paar daagjes.

En de andere 23 aug testers?

HEEL VEEL SUCCES!

Liefs Mari

Hoi Dames,

Ik denk niet dat ik aan het testen toe kom. Heb sinds vanmiddag wat bruin verlies en ik denk dat die rot duiveltjes er aan komen. Heb verder geen ongi klachten en het is nu 2 dagen eerder dan normaal. Mijn cyclus is altijd 28/29 dagen en ik zit nu op dag 26. We wachten maar af tot het helemaal uitbreekt. Ik denk dat ik deze maand  met ovulatie testen ga beginnen omdat, ik op dag 18/19 vaak last heb van ongi pijn dus het zou natuurlijk kunnen dat mijn ovulatie later is. We zien wel maar, ik denk wel dat ik even wat meer afstand ga bewaren want, het gaat me niet in de koude kleren zitten. Heb nooit geweten dat het zwanger worden zo impact op je leven kan hebben. Ik blijf natuurlijk wel meelezen en als ik wat te vertellen heb dan doe ik dat zeker. Voor nu ga ik lekker  uitzieken want, ik heb dus wel de griep gekregen deze maand.

Meiden ik wens jullie allemaal snel een zwangerschap toe.

Liefs Linda

he Linda

Wat balen voor je zeg!

welke ronde zit jij dan?

wij waren nog geeneens officieel voor een tweede kindje bezig. we
zouden vanaf januari 2007 proberen. Tja, in vakantiestemming gebeuren
er andere dingen soms...

Ik liep net nog door de supermarkt en werd misselijk van al die geuren.
bahbah.zelfs mijn lievenlingsgerecht vanavond vond ik   niet
lekker...

Nu heb ik pijn in mijn buik, maar ja dat kan net zo goed ongi worden.k
weet ook niet meer wat ik geloven moet. Je hoort het wel! t leek me zo
leuk als we allemaal naar het april-mei forum doorschuiven.

He, k duim voor je, en hou je taai

Liefs Mari

Terug
Bovenaan