Hoi allemaal,
Het begint hier alweer aardig spannend te worden!!!
Donderdag of vrijdag is mijn NOD.....
Mijn borsten zijn heel gevoelig. Het is net alsof mijn tepels in brand staan...
dat geeft me hoop.Net als het feit dat ik vanmorgen misselijk was en de hele ochtend al een BLK gevoel heb... Duizelig, beetje misselijk gevoel.....
Maar mijn buikpijn geeft weer een teken van nee.... niet zwanger...
Als ik naar het toilet ga, is het eerste wat ik doe mijn afscheiding checken (lekker verhaal... sorry). Hoe ziet het er uit... Wit? gelig? klodders??? Tot gisteren heel wit, straks beetje gelige klodder.... Wat moet ik daar nou weer van denken...
Nou meiden jullie lezen het.... Om gek van te worden dus.....
Ik moet gewoon nog een paar dagen geduld hebben, al valt dat helemaal niet mee!!!!!
Moet dadelijk voor de 2e keer progesteron prikken en volgens mij zouden ze via een bloedtest nu al kunnen zien of ik zwanger ben... Misschien moet ik dat maar gewoon aankruisen op het prikformulier haha.... Nee... Ik wacht maar af....
Wachten en duimen jullie met me mee......
Heb jullie steun hard nodig op het moment....
Liefs een onzeker afwachtend Peetje
Het begint hier alweer aardig spannend te worden!!!
Donderdag of vrijdag is mijn NOD.....
Mijn borsten zijn heel gevoelig. Het is net alsof mijn tepels in brand staan...
dat geeft me hoop.Net als het feit dat ik vanmorgen misselijk was en de hele ochtend al een BLK gevoel heb... Duizelig, beetje misselijk gevoel.....
Maar mijn buikpijn geeft weer een teken van nee.... niet zwanger...
Als ik naar het toilet ga, is het eerste wat ik doe mijn afscheiding checken (lekker verhaal... sorry). Hoe ziet het er uit... Wit? gelig? klodders??? Tot gisteren heel wit, straks beetje gelige klodder.... Wat moet ik daar nou weer van denken...
Nou meiden jullie lezen het.... Om gek van te worden dus.....
Ik moet gewoon nog een paar dagen geduld hebben, al valt dat helemaal niet mee!!!!!
Moet dadelijk voor de 2e keer progesteron prikken en volgens mij zouden ze via een bloedtest nu al kunnen zien of ik zwanger ben... Misschien moet ik dat maar gewoon aankruisen op het prikformulier haha.... Nee... Ik wacht maar af....
Wachten en duimen jullie met me mee......
Heb jullie steun hard nodig op het moment....
Liefs een onzeker afwachtend Peetje