Nog een paar dagen wachten

Hoi allemaal,

Het begint hier alweer aardig spannend te worden!!!
Donderdag of vrijdag is mijn NOD.....

Mijn borsten zijn heel gevoelig. Het is net alsof mijn tepels in brand staan...
dat geeft me hoop.Net als het feit dat ik vanmorgen misselijk was en de hele ochtend al een BLK gevoel heb... Duizelig, beetje misselijk gevoel.....
Maar mijn buikpijn geeft weer een teken van nee.... niet zwanger...
Als ik naar het toilet ga, is het eerste wat ik doe mijn afscheiding checken (lekker verhaal... sorry). Hoe ziet het er uit... Wit? gelig? klodders??? Tot gisteren heel wit, straks beetje gelige klodder.... Wat moet ik daar nou weer van denken...

Nou meiden jullie lezen het.... Om gek van te worden dus.....
Ik moet gewoon nog een paar dagen geduld hebben, al valt dat helemaal niet mee!!!!!

Moet dadelijk voor de 2e keer progesteron prikken en volgens mij zouden ze via een bloedtest nu al kunnen zien of ik zwanger ben... Misschien moet ik dat maar gewoon aankruisen op het prikformulier haha.... Nee... Ik wacht maar af....
Wachten en duimen jullie met me mee......
Heb jullie steun hard nodig op het moment....

Liefs een onzeker afwachtend Peetje

Hoi meis,

Ik zat vanmorgen al te denken dat het voor jou bijna zover is en inderdaad. Oh, ik heb met je te doen want geduld opbrengen is in dit geval haast niet te doen!
Zet hem op en laat je niet gek maken. Stort je op iets anders !? Tja, makkelijker gezegd dan gedaan. Mijn duimen zien nu al blauw dus ik duim vrolijk verder voor je

Liefs Jeannet

Lieve mama Peet,

tjee wat spannend!!!! de duimen draaien de kaarsjes branden en alles wat je verder maar kunt bedenken om te hopen dat het eindelijk raak is voor je!!!

probeer idd je zinnen op iets anders te zetten, hoe moeilijk ook!

hou ons op de hoogte en blijf hopen dat je vrijdag goed nieuws hebt!!!

Liefs Sylvia

oh peet wat spannend joh!! Ik duim voor je hoor!! Mijn eisprong zal ongeveer einde van de week zijn, dus wij hebben ook ff wer iets om naar uit te kijken... Donderdag ga ik naar de accupunctuur, spannend he??!!

kus Mickey

Hoi Peet!

Vreselijk dat wachten. Kijk niet teveel naar je lijf want die kan je zo voor de gek houden!! Maar ik hoop het heeeeeeeeel erg voor je dat je zwanger bent!!!
Ik duim voor je!!!

Liefs Ester

hoi peetje

Heel veel succes en ik hoop dat jullie positief kunnen testen!!!!!
Ik zal voor jullie .
Sterkte geduld (of hoe je zo iets zegt) en laat ff weten wat het is geworden!

veel liefs

Terug
Bovenaan