Nog een paar dagen wachten

Spannend, spannend, spannend hoor Peetje.
Ik hoop zo dat het raak is en dat jij de eerste bent die goed nieuws komt brengen hier.
Het is je zo gegund!!!!
Ik wacht met spanning af, net als alle andere meiden en we duimen voor je!!

Dikke kus Niekje

Lieve Peet,

Ik ben blij te lezen dat ik niet de enige ben die daar last van heeft: broekloeren... Ook ik loop die laatste paar dagen altijd alles af te speuren naar iets wat op rood lijkt, om gek van worden! Oh meid, ik hoop het echt voor je, je hebt hier al veel te lang rondgezworven. Niet dat ik je beu ben hoor, maar meiden die hier te lang rond hangen doen dat helaas niet voor hun lol! Ik zelf weet het niet zo goed hoe ik het nou moet doen deze maand, want mijn cyclus was toch wel een beetje van slag na die operatie en eerlijk gezegd zou ik niet weten wanneer en of ik nou mijn eisprong zal hebben.... Lekker handig! Maar als ik weer ongesteld word (ik denk over een week of 2,5 a 3) mag ik weer beginnen met Menopur spuiten voor IUI nr 3. Ben benieuwd....
Succes nog met de laatste loodjes! We denken aan je! Liefs, Anke

lieve meiden,

Wat lief dat jullie allemaal meeduimen en meehopen!!!

Ik hoop zo dat het raak is, maar de moed zakt me langzaam maar zeker in de schoenen.
Heb last van mijn onderrug, wat buikpijn en krijg meer last van afscheiding....

Natuurlijk weet ik dat ik, zolang er geen RD zijn, de moed niet mag opgeven, maar het maakt me wel onzeker.....

Nog ff flink duimen en hopen maar....
Misschien helpt het nog...
I hope so...

Liefs,
Peet

sjonge jonge, wat een spanning weer zeg. Al die tekenen die je lichaam geeft, zijn ook echt heel irritant. Voor mij zijn ze ook heel herkenbaar, al neemt de pijn in mijn borsten vaak al dagen van te voren af, ik blijf eraan voelen want misschien komt het wel terug. Het kijken in de onderbroek is ook heel herkenbaar, kan ik ook heel vaak doen op een dag. Ik voel dan ook vaak mijn afscheiding 'vallen', net alsof er ineens veel bloed komt, dan ga ik maar weer eens kijken en is er niks aan de hand. Ik voel mijn ongesteldheid nooit doorkomen, dat zou ik toch moeten weten, maar ik blijf er dan 'gestresst' op reageren.

Het zou wel mooi zijn natuurlijk, zo vlak voordat je weer mag gaan werken...Je zou al een test kunnen doen, dan heb je misschien iets meer zekerheid. Alhoewel als je geen 2 streepjes hebt weet je nog niks,
succes met afwachten, ik hoop dat de komende dagen snel voorbij gaan en dat je veel afleiding hebt,

liefs
Patricia

Hoi Peet

Ik blijf hier nog steeds duimen draaien dat het goed gaat. Ik zou het fijn vinden als je zwanger bent. Dat is na al die ellende jullie zo gegunt.
Ik duim rustig door.

Liefs

Lydia

He Peet!

Alles goed met het wachten?? Ik zit mijn dagen af te tellen naar de kijk-ok.....voor mij nog 9 nachten slapen en dan mag ik.

Laat het ons weten he! ik ben zo benieuwd!!!

Gr Ester

Terug
Bovenaan