Nog een paar uur en.....

A

Anoniem

Guest

Hoi mama's,

Over  13,5  uur is het dan zo ver!!!

DE GROTE FORUMDAG

Wat hebben we er al maanden naar uitgekeken.

Ik vind het ontzettend gaaf dat we met een flinke club zijn en elkaar (weer) eens in het echt kunnen  zien.

Heb er dan ook ontzettend zin in!!

Tot morgen om 11 uur bij ballorig Weena te Rotterdam!!

Esmé en Kay

JA!!!! Ik ben erg benieuwd en ik was net alles aan het klaarzetten voor morgen de grote reis. Want dus al over zo'n 11 uurtjes moet ik onderweg... volgens de routeplanner zou het 2 uur en 7 minuten rijden zijn...

Als nog iemand evt wilt meerijden... Dan hoor ik het graag!!

Groetjes, Marloes en Marly!

Meiden, ik wens jullie allemaal veel plezier morgen, en de kids natuurlijk ook!
Jammer dat  wij er niet bij kunnen zijn; vanuit Groningen is het gewoon te ver reizen, maar zonder ons vermaken jullie je ook wel !

Have fun!

Ellen en Julian

Jaaaa, ik heb er wel heel veel zin in maar Stijn heeft het nu behoorlijk zwaar. Ligt met koorts in z’n bedje. Ik hoop dat het morgen beter gaat. Dan kom ik wel eventjes langs maar anders helaas niet, snif! Maar goed, je weet maar nooit, dus vooralsnog zeg ik toch, tot morgen allemaal!!!

Morgen wordt ie wakker en straalt ie van oor tot oor (en niet van de warmte). Gewoon gezond!
Hopelijk tot morgen!
Liefs Nelleke

Ja joh! Stijn is natuurlijk morgen helemaal beter!
Hihi, nee even serieus...
Heel veel succes met 'm (zo, weer een reactie bespaard, gaat lekker...hahaha)
We hopen natuurlijk allemaal dat jullie nog even kunnen komen....

Liefs Annet

gaat de wekker en mag ik aan t werk..

Moeders en kindertjes, heeeel veeeel plezier morgen, ik zal echt aan jullie denken en ben zeeer benieuwd naar jullie verhalen en natuurlijk de bulk foto's. iedereen hyves alvast reserveren!! hahaha. En lekker smullen he van die pannekoeken!!..mjammie!!

xx Bianca en Seppie

Terug
Bovenaan