Nog een paar uur en.....

Wat moet ik m'n ventje nu weer aan gaan doen,.. Lange mouwen is lekker, maar is het voor daar niet te warm? Dus denk dan maar korte mouwen.. Óf toch maar die snowboots..     Hmz,.. Neem gewoon beide mee.

Vind het altijd zo lastig inschatten!

Ik geef 'm vaak meerder laagjes aan. Kan er nog wat uit.
Ik vind het voor mezelf lastiger! Ben namelijk nogal een koukleum hihi. Komt vast wel goed!
Liefs NElleke

Ja voor mezelf is helemaal lastig,.. Heb geen drol!!! Whahaha.. Moet van ellende maar weer iets bij elkaar gaan zoeken hahaha..   En als ik in de kledingkast van Kay kijk.. pff.. Hij heeft het toch maar goed die kleine aap

Yep, inderdaad superspannend!
Wij hebben er ook erg veel zin in, kunnen helaas niet langer dan een uurtje of twee blijven, het is erg druk op mn werk en ik moet nog wat afmaken voor het weekend. Maar ik vind het toch de moeite om er een eind voor te rijden! Leukom jullie te zien!!

Tot morgen!
Liefs, Marcia en Puck

Veel plezier morgen.
Wij zullen aan jullie allemaal denken!
Jammer dat het zover weg is, anders waren wij zeker van de partij.
Geniet ervan. Mogen wij na die tijd meegenieten van de gemaakte foto's?

Groetjes, Helma mv Mirthe, Jasper en Aniek.

Net LUkas nog ff te slapen gelegd, als is het maar voor een half uurtje want daarna moet ik ook weg! ben benieuwd naar al dat gekroel, ga nu me zelf ff snel aankleden en de tas in pakken,t ot straks!

Annemieke

Hoi dames,

Veel plezier allemaal!!! Ik en Chelsey kunnen er helaas niet bij zijn ik moet werken.
ik vind het wel heeeeel jammer want ik denk dat Chelsey het super zou vinden en ik zou jullie nu ook weleens in het echt willen zien....Maar ja ik heb rond haar verjaardag al een paar keer vrij moeten vragen en aan gezien we met personeels tekort zitten is het niet zo makkelijk. Ik denk maar zo volgende keer beter!!!
Ik ben om 21,00 klaar met werken en ga dan gelijk jullie fotos bewonderen!

Groetjes Elise en Chelsey

Terug
Bovenaan