Nog een voedingsvraagje ;-)

Ha lieve meiden,

Kom ik weer met een voedingsvraag, haha!
Jullie zullen het niet geloven (ik in ieder geval bijna niet), maar Jasmijn heeft van 23.45 uur tot 8.15 uur geslapen!
Nu ligt ze lekker bij papa de hele fles leeg te 'tanken'. Echt super! Ze ligt ook erg ontspannen.

Maar, hoe moet ik nu toch nog voeden op verzoek? Want ik wil toch wel heel graag de 6 voedingen halen, omdat ze het zó hard nodig heeft. Dat zou betekenen dat ik haar vandaag dan ongeveer om de 3 uur moet voeden. En dus weer terechtkom in het oude schema... Wat ik dus niet wil, want ik wil het haar het liefste laten bepalen.
Mmmm, wat zouden jullie doen? Ik vind het maar een lastig dilemma!

Veel liefs van een uitgeslapen Marieke, haha!
 
Hey lieve Marieke,

Misschien dat je elke fles wat kunt ophogen vandaag? Wat geef je normaal totaal per dag en dat dan verdelen over 5 flessen. Dan krijgt Jasmijn genoeg binnen, maar wel op eigen tempo en verzoek? Als ik jullie was zou ik heerlijk op verzoek blijven voeden en iets meer aanbieden per keer. Wellicht dat dit haar nieuwe ritme wordt (dat zou fijn zijn!!!) en dan kun je vandaag beetje oefenen ;-)

Mijn idee: lekker Jasmijn blijven volgen! EN lekker nagenieten van je heerlijke nacht!

Liefs!

 
Over die oplossing had ik ook al nagedacht. Ze krijgt nu in principe 6 keer 80 cc. Per dag drinkt ze daar dan over het algemeen maximaal 400 van.
Ik ga de volgende voeding gewoon 90 aan bieden en dan kijken wat er gebeurt.

Liefs!
 
Heerlijk Marieke! Ik zou hetzelfde voorstellen als Suus, dus veel succes daarmee en hopen dat het aanhoudt ;-)

We moeten echt even de kabouters bij elkaar zetten hoor, kunnen ze even kletsen en goede ideeen wisselen... Dan gaan ze plotseling allemaal goed drinken en slapen ;-) Haha!

Mijn kabouter is het er sinds gisteravond helemaal niet meer mee eens, echt niet cool als je ziek bent :-(

Liefs!
 
Nou meiden,

Dat was een gouden tip! Het dametje ligt nu lekker op mijn schoot uit te buiken van 90 cc! En dat ná het badje. Hoera!
Ben supertrots op Jasmijn en ook een beetje op mezelf ;-)

Xxx
 
Super he! Als ze op een dag 5 keer 90 drinkt ben ik ook al superblij :)
Maandag wordt Jasmijn weer gewogen in het ziekenhuis, maar ik schat dat ze dan rond de 3200 gram weegt.

Xxx
 
Terug
Bovenaan