Nog een voedingsvraagje ;-)

Wat heerlijk dat ze zo lekker heeft genoten van die 90 cc. Hoop dat jullie van de volgende fles net zo gaan genieten. Succes en sweet dreams voor vannacht :)
 
oooh wat n ukkie nog.(L)..
vandaar de hoeveelheid voeding..(ik dacht al van is dat sowieso niet veel te weinig..)
maar Elise drinkt 170-190cc per voeding ook 5 op een dag..maar ze is dan ook (ietjes) zwaarder..5800 gram...;) Elise krijgt om 8.00-12.00-16.00-19.00-22.30 uur voedingen!
Ik hoop dat ze dit ritme lekker oppakt...heerlijk hoor 5 voedingen ik had gelijk het gevoel alsof ik zeeen van tijd overhad!;) geniet van je lieve kleine meisje!!
 
Jaaa lekker slapen en lekker groeien Jasmijntje! (en natuurlijk de andere kaboutertjes ook ;-))

Gabriël krijgt 5-6 x 110-140 per dag, maar net wat hij wil. Die kleine gek groeit in recordtempo hoor, ik schrik er soms zelf van :-O (in 2 maanden van 2366 naar 4310 gram en van 43 naar 53,5 cm)

Xxx

 
Ja, Jasmijntje is echt nog een piepklein kaboutertje! Morgen alweer precies 2 maanden, maar nog errug klein!
Maar, die 90 cc is voor ons weer een supergrote mijlpaal! En ik denk inderdaad dat 5 voedingen erg prima is. Ga ik me binnenkort hopelijk eindelijk weer vervelen, haha!
Hopelijk is de kinderarts het een beetje eens met ons 'beleid'. Maar ja, wij zijn de papa en mama en bepalen. Wel makkelijker gezegd dan gedaan als je vanaf het begin met grote hoeveelheden artsen en deskundigen te maken hebt...
Maar goed, we gaan gewoon door met ons 'experiment' en laten ons meiske leiden (en niet lijden ;-))
Op naar weer een goede lange nacht! Wordt vervolgd!

Xxxx
 
Ik denk dat de artsen het heel positief vinden dat jullie goed kijken naar de behoefte van jullie meisje!! en zolang ze goed groeit..;)

Ik duim mee voor weer een goede nacht!!!
 
Terug
Bovenaan