nog een week geduld???

A

Anoniem

Guest
Ik heb vorige maand een miskraam gehad.
Ik hoop dat   het deze maand weer raak zal zijn,het zou wel erg snel zijn,maar volgens mij gyn in het ziekenhuis,zou het geen probleem zijn.
Ik ben zo benieuwd,heb wel hele zere borsten en soms misselijk,of verbeeld ik me dat maar denk ik af en toe.
Gelukkig was het hormoon al na een dag of 4 uit me lichaam,dus dat kan het niet zijn.
Wie moet er nog meer een week in spanning zitten,en helpen we elkaar er doorheen deze week.

liefs Mexx-Ann

hoi mexx ann,

Wat naar die miskraam. Ik hoop voor je dat het raak is.
Ik moet ook nog een week wachten om te kunnen testen.
Het liefst wil ik nu weten waar ik aan toe ben.
Voel me wel anders. Is voor mij ook heel herkenbaar, ik heb nl al 2 kindjes.
Maar toch wil ik eerst een positieve test zien.
We sleuren elkaar er gewoon door heen, toch.

doeg smaartje

Hoi Smaartje.

Ja dat was even schrikken vorige maand.
En wij hebben ook 2 kindjes,een dochter van  en een zoon.
En wachten duurt inderdaad lang he,ik ben ook zo ongeduldig,en ik denk van alles te voelen,of misschien is het echt wel zo.
Aan de ene kant denk ik ,ik ben harstikke zwanger,en aan de andere kant denk ik ,dat kan haast niet ,zo snel na een miskraam,maar volgens mij gun ,kan het echt wel,er zijn zelfs vrouwen die super vruchtbaar zijn,nou laten we het hopen.
Maar mijn leeftijs speelt ook mee,ik ben 36,en heb ook nog eens diabetus type 2.
Dus moeten we elkaar er maar doorheen slepen deze week,ik heb trouwens bij de vorige keer 4 dagen eerder getest,en positief,maar heb me voorgenomen echt tot woensdag te wachten.

groetjes mexx-ann

Hoi Hoi

Hier ook iemand die een dikke week moet wachten voordat ik kan testen. Normaal heb ik mijn NOD 17 juli, maar ik heb mijn eisprong 2 dagen later gevoeld dus moet ik ook 2 dagen later wachten. Vind dit altijd een moeilijke week het enige wat je kunt is afwachten. Ik heb sinds de eisprong last van lichte buikkrampjes en vanmorgen kreeg ik ineens een steek in mijn lies. Normaal   heb ik dit niet maar goed wil me er niet teveel aan vastklampen. Toi Toi voor ons allen ga flink

Liefs Sharine

Hoi Mexx Ann,

Ik heb inderaad ook bij mijn eerste zwangerschap eerder getest, en er was toen
een vaag streepje.
de kans is groot dat ik het niet ga redden tot vrijdag volgende week.
Ik voel nl van alles. prikkende tepels een hoop gekietel in mijn onderbuik.
En ik voel mijn eisprong en toevallig ook geklust.
Vandaar natuurlijk dat ik ook zo supper nieuwsgierig ben.
Dus wordt het een heffy weekje. Hoe oud zijn jouw kindjes?

doeg smaartje

He mexx ann,

Waarom zou je niet nu al zwanger zijn?
Je bent gewoon weer vruchtbaar.
En je weet hoe het voelt om zwanger te zijn.

Nou, we zullen zien.
Wel grappig zo, allebei van de derde en we hebben allebei een jongen en een
meid. spannend

doeg smaartje

Hoi dames.

Mijn kinderen zijn 11 en 6 jaar.
Ik heb sinds vanochtend een raar trekkend gevoel in de buurt van mijn baarmoeder,dus wat dat nu weer is????
Maar ik let wel heel erg goed op,en dan voel ik gelijk alles,gek word ik van mezelf.
En sharine ,ook nig ff geduld he,valt niet mee,ik zou willen dat ik een slaappil kon nemen van een dag of 6.
En hebben jullie ook allemaal van die rare kwaaltjes,ik moet zeggen dat ik wel elke keer misselijk ben(missschien heerst het).en mijn borsten doen echt heel zeer,maar dat kan ook komendoor de rode duivels,wat ik niet hoop.
Nou ik hoor jullie wel weer,succes.

groetjes mexx-ann

Hoi Mexx-ann

Heb wel last van steken in mijn liezen en een zeurderig gevoel onderin de buik. Heb dit eigenlijk nooit maar goed elke maand kan het weer anders zijn. Maar goed inderdaad een week wachten duurt zooooooooo lang wou dat je het eerder kon weten maar ach dat kan helaas niet.

Liefs Sharine

Terug
Bovenaan