nog een week geduld???

hallo

Wat erg dat je een miskraam heb gehad.
En ik hoop dan ook voor je dat het deze maand wel raak is voor jullie.
Dat zou geweldig zijn natuurlijk.
Ik moet zelf de 18de ongi worden.
En ik hoop dan ook dat ik niet ongi word en wel zwanger ben.
Wij zijn bezig voor de tweede en bij de eerste was ik de eerste maand al gelijk zwanger maar nu zijn we 3 maanden bezig ongeveer en tot nu toe nog niets.
Hopen maar dat we allemaal die deze maand zwanger moeten worden dat we dat ook zijn.

groetjes

Hoi leuke moeder.

Ja het zou fijn zijn als we allemaal zwanger zijn deze maand,ik hoop het voor iedereen die daarvoor bezig is.
En heb jij ook kwaaltjes?????????????
Ik stond net alvast eten te koken,ik heb daar vanavond geen tijd voor,en toen dacht ik bij mezelf gatver,rijkt helemaal niet lekker,maar dat komt misschien ook omdat ik wat verkouden ben,en vreselijke kramp in mijn kuit??
Nou toch maar weer afwachten he.

groetjes mexx-ann

He meiden,

Voel me zo misselijk s morgens tot de middag eigenlijk.
en die borsten he, die blijven zo lekker gevoelig.
Ik heb sterk t idee dat en toch kan ik nog niet testen.
Vervelend, vervelend.
Maar wat kunnen we anders dan afwachten.
Zooo spannend.

Succes!       doeg smaartje

Hoi dames.

Nou ik weet niet wat er nu weer met me lichaam aan de hand is,vanmorgen bij het naar de wc gaan,heeeeeeel licht rozig aan het wc papier,dus ik vroeg me af ga ik nu al ongi worden nee toch,ik hoop van niet.
Verder een beetje trekkerig gevoel ,in de buurt van me baarmoeder,en naar me bovenbenen.,dus ik maak me al weer vreselijk zorgen dat ik ongi ga worden,
Nou moet ik wel zeggen,dat ik nog steeds hele zere tepels hebt,en ook nog steeds misselijk,dus ik weet het nou niet meer.

groetjes mexx-ann

he dames,

Hoe is het met jullie?
Houden jullie het nog vol?
Zwaar he?

Mexx Ann, zou het niet van het in nestelen zijn?
Waarneer ga je testen?
Ik kan zo moeilijk wachten. En mijn cyclus is altijd
zo kort geweest.
Maar vind het zo zonde van men geld als ie nega is.

Doeg smaartje

Ha die smaartje.

Ja het valt me inderdaad erggggg zwaar dat wachten.
Ik weet niet wanneer ik ga testen,ik heb er namelijk 3 in huis leggen.
Als ik van mijn cyclus uitga,van voor me miskraam,toen was het altijd keurig 28 dagen,maar ik weet niet zo goed,wat ik nu aan moet houden,dan zou a.s dinsdag de dag zijn dat ik kan testen.
Volgens de gyn kan ik gewoon 28 dagen aanhouden.maar zou het vandaag al willen doen,maarja het is vrijdag de 13e dussss.(ben niet gelovig)
en nou heb ik van die rare kwaaltjes,ik hoop maar dat het inderdaad innestelings kan zijn.
ben intussen al 30 keer naar de wc geweest,maar ik zie helemaal niks meer,maar ben wel bang dat het toch nog door gaat zetten,omdat ik een beetje zere zeurderige buik heb.(maar wel misselijk ,zere tepels).
Dus is toch maar afwachten,ik denk als er niks meer komt ik zondag of maandag de test uit de verpakking haal.
Nou het is weer een heeeeel lang verhaal ,sorry.

liefs mexx-ann

Hoi Meiden

Vreselijk he dat lange wachten ik ken het.  Vandaag zijn de klachtjes slimmer meer steken onderrin de buik en bij onverwachtse bewegingen steken in de liezen en last van lage rugpijn en veel afscheiding. Durf het eigenlijk niet te hopen maar normaal heb ik nergens last van zo voor mijn NOD.

Ga voor allemaal heel hard duimen

Liefs sharine

Ha dames,

Zou het dan bij ons allemaal raak zijn?
Dat zou geweldig zijn!!!!!!
Mijn nod zou a.s vrijdag zijn, dan zit ikop 28 dagen,
maar mijn cyclus is altijd korter geweest. Dus....
Ik zie wel hoe lang ik het vol ga houden.
Het is zoooooo spannend.

duimen... doeg smaartje

Terug
Bovenaan