Nog een week...

Tja ik had ook nooit gedacht dat ik op een vmbo zou komen te werken...maar het grote verschil met de randstad is dat er hier in het noorden  totaal geen werk is in het basisonderwijs en juist wel in het VO.
Je kan wel invallen maar ik ben niet het type dat elke dag braaf bij de foon gaat zitten wachten tot ik gebeld word om in te vallen....
Dus dan wel een baan maar dan in het VO.

En ik hou jullie zeker op de hoogte hoor...volgende week nog geen les want de school zit in een nieuw gebouw en er moet eerst nog uitgepakt worden enzo.
Volgende week donderdag komen de leerlingen wel hun rooster en boeken halen en dan zie ik ook meteen mn mentor groep, want dat ben ik ook nog meteen..mentor!

Vind het trouwens super dat jullie meeleven!!

liefs jen

Jen, ga er gewoon voorlopig lekker van het uit dat het vooroordeel klopt: pubers in de randstad zijn vast veeeeel bijdehanter dan die in de rest van nederland . Mij lijkt zo'n club pubers iets bijbrengen dan weer een geweldige uitdaging, juist leuker dan het basisonderwijs. Laat je zelfvertrouwen maar toenemen deze week, jij gaat deze klus klaren!!

Spannend!

Groetjes
Susan

Dat de mentaliteit anders is hier in het noorden dan in de randstad daar was ik ook al achter gekomen. Wat een verschil....de beleefdheid en het respect  van de kids hier was ff nieuw voor me hahahaah dus dat zit wel goed hoor....alleen ff omschakelen dat ik nu met 15/16 jarige te maken heb die in het weekend op stap gaan, toe zijn aan een brommer/scooter hahahahahahah

Oh wat spannend! Het zal vast wel allemaal goed gaan. Succes alvast!

Groetjes,
Nelly.

Wat spannend! Veel succes volgende week! Ik hoop dat je als je gewend bent weer met veel plezier voor de klas staat! En dat je je verleden achter je kan laten, wat een ellende is dat geweest!

Groetjes,
mv Tijs

Terug
Bovenaan