nog eens wat leuks!!!!

hoihoi
ja gezellig gewoon even een onzin topic hihihi altijd leuk
heb ff zitten denken, maar heb iets gevonden om toe te voegen aan het lijstje:
verzekeringen pfff zijn er best veel en over het algemeen betaal je bij de meeste eigenlijk voor niets (vooral die stomme ziekenfonds veel te duur). maar ja toch maar wel allemaal afsluiten, want als er iets gebeurd en je bent niet verzekerd dan hang je helemaal.

groetjes linda

ps sigaretten boetes en de belasting ben ik het ook helemaal mee eens

-hypotheek!!!!!
-postzegels....
-benzine (wel nodig maar belachelijk duur!)
-mailloots en legginkjes (hebben ze hier 1 dag aan en zitten dan al op kniehoogte gaten in!)
Gr.Roos.

Een ding om billendoekjes mee op te warmen???? Whahahah briljante uitvinding!!!!
Ik bedacht er nog 1:
Toiletpapier.....
Wij willen altijd die zachte maar die is altijd heel duur.... :D

leuk zeg, even een lekker onzinnig iets waar je hard om moet lachen.

Ik vind het zonde van mijn geld dat ik steeds nieuwe pennen moet kopen omdat vriendlief ze wkijtmaakt!
Toen ik als doktersassistente werkte, kregen we regelmatig van de artsenbezoekers pennen en ik heb er een heleboel mee naar huis genomen, maar inmiddels is de voorraad leeg en meneer maakt ze allemaal kwijt!
GRRRRR...

Ook wel leuk, billendoekjeswarmer? nog nooit van gehoord, maar dat is inderdaad zonde om je geld aan uit te geven!

Liefs Monica

haha jah idd pantys, zelf draag ik nog wel eens een rokje vind ik best leuk en vrouwelijk maar die krengen... haha altijd weer snel ladders...

Verder vind ik merkproducten soms ook wel onzin... als je kijkt naar een gewoon wit gaastra shirtje dat je daar al 49.95 voor betaalt en een gewoon wit shirtje bij de WE 14.95 dan vind ik idd merkleding vaak wel onzin,

en jah hahah belastingdienst ook zo een enorme onzin post... theoretisch weet je dat ze het nodig hebben om allerlei dingen te financieren maar jammer dat je daar als burger vaak zo weinig van ziet.

Liefs Marina

Hoi,

Idd merkkleding, ik vind het zo duur, zeker als je kijkt hoelang ze het dragen en daarbij heeft hema, we en c&a ed zulke leuke kleren voor een normale prijs.
Dan tampons, dat vind ik zonde, maar ja zonder is ook zowat,,haha
verzekeringen, je betaald veel en als je wat hebt krijg je vaak niks of te weinig terug, maar ja niet verzekeren is ook niet echt een optie en de belastingdienst!

Gr MJ

Terug
Bovenaan