Nog eentje....kilo's!

hoi hoi.

ik weeg me niet.
dit puur omdat ik een fobie heb voor de weegschaal.
en er niet vrolijker van word ondanks dat het goed is dat de baby groeit.
sommigen vinden dat raar sommigen snappen het wel.
ik doe het gewoon niet puur voor mezelf en ik nu al veel sneller prikkelbaar ben.

maar volgens mij is dat toch niet echt super veel?

groetjes

Hoi,
Heb me al 5wk niet gewogen, de laatste keer zat ik nog onder mijn begingewicht, zit er nu weer op voor mijn gevoel, dus pas nu gaat het echt tellen,,haha
De vorige keren was ik 18kilo aangekomen, maar ik denk en hoop daar nu onder te blijven ;-)
Liefs

Ik ben nu 18 wk en ben nog niets gegroeit of afgevallen. Het is het eerste kindje en ik heb een overgewicht dus ben zeer gelukkig kindje groeit goed en heeft genoeg voeding dus top. Sorry voor jullie maar ik denk dat het bij mij vast nog wel gaat komen :(

Hallo,

Ik ben aankomende zat 19 wk zwanger en tot nu toe 2 kilo aangekomen, maar vandaag was er weer 1kilo af omdat ik sinds gisteravond heel erg heb gespuugd en aan de diaree ben, heb echt iets verkeers gegeten maar ja wat he.Naar hoor.(sorry voor het verhaal hihi) Maar inprincipe dus 2 kg. Nou laat die buik ook maar eens echt gaan komen, dat vind ik wel lang duren hoor hihi.

Liefs tamjo

17 weken en 1 dag en nog steeds ruim 5 kilo onder mijn begingewicht. Krijg van iedereen te horen dat ik zo mooi afgeslankt ben. Heel fijn natuurlijk en leuk met de bruiloft aanstaande donderdag maar zou het toch wel leuk vinden als je gaat zien dat ik zwanger ben. De kilo's hoeven er van mij niet aan maar een buikje is welkom. hahahahahah

Terug
Bovenaan