Nog eentje....kilo's!

Ik hier hetzelfde als supertje... Nog steeds 8 kilo lichter dan het begin... en nog niets aangekomen. Gelukkig ook niet meer afgevallen...
Mijn buik begint echt heel duidelijk te groeien dus het zal bij mij ook wel niet meer zo lang duren voordat ik ook wat aankom. Maar geeft ook niet, als ons kindje maar goed groeit !!

Morgen ben ik 19 weken en ik zit nog ruim 2 kilo onder mijn begingewicht. Ben heel benieuwd wanneer het aankomen gaat beginnen en hoeveel het uiteindelijk gaat worden.

tjonejonge hoe hebben jullie dat gedaan???? vorig jaar toen ik ongeveer zo ver was als jullie (20 weken) was ik al 12!!!!!!! kilo aangekomen, hahaha! En de 20 weken daarna nog eens 12 :eek:
Ben ze nu weer kwijt op 5 kilootjes na, maar heb nog tot december ;)

liefssss

Hoi meiden,

A.s. maandag ben ik precies 19 weken zwanger en ik ben precies 1 kilo aangekomen! Moet zeggen dat ik dat ook niet bij de andere 2 heb gehad hoor........, maar 't komt misschien ook wel, omdati k hier nog 2 kleintjes (2,5 jaar, 13 maanden) heb rondhuppelen waar ik ook de hele dag achteraan ren.......ik ren gewoon de snaaierij er weer af denk ik!
lfs!

Goedemorgen dames, nou.. beetje jaloers word ik van al die verhalen! Was tot 2 weken geleden slechts 2 kilo aangekomen... Gister op de weegschaal, 17 weken zwanger en hoppa... weer 3 er bij! Dus... zit op 5 kilo erbij. Hmmm...

ben erg jaloes op jullie allemaal, stond net op de weegschaal en zag dat ik al maarliefst 9 klio ben aangekomen (zit wel 3 weken amerika bij dat was ook al 4 kilo ;-( dus dat ging al hard)ben nu 18 weken en 2 dagen.
dus er staat me denk ik nog wel het een en ander te wachten denk ik

groetjes angelique

Terug
Bovenaan