Nog even de mamma's (foto's)

Ik zag tot mijn grote schrik dat ik we nog niet eens bijsta.
Nou, snel nog even dan!!!

Ik gebruik trouwens wel weer even de foto van de Veronica-vaderdag-gids, maar anders moet ik eerst mijn camera van beneden halen, foto's op de pc zetten (want ik sta er wel weer op met Tygo), foto's uploaden op hyves en dan hierheen plaatsen. Geen tijd   hahahaha en deze foto is ook wel leuk en duidelijk en aardig recent. Tygo is alleen wat blonder geworden...
Groetjes happyM.

De foto hierboven ben ik (en moe...) dus met Sophie, die net uit badje kwam en na 25 foto's geen zin meer had.... Tot mijn schrik moet ik concluderen dat ik akelig weinig samen met mijn dochter op een foto sta (terwijl ik er van Gijs en mij uit dezelfde periode idioot veel heb, raar toch?)

Groetjes
Susnan

Hey Susan,

Leuk dat ik nu een beeld bij je heb!! Komt wel een beetje overeen met hoe ik dacht dat je er uit zou zien!!

Groetjes Fonske.

Hiya!

Hier ook raar weinig foto's waar ik samen met Max opsta, dus nog maar eentje van z'n verjaardag...

Overigens kom jij me griezelig bekend voor Susan......kan er alleen helemaal niet opkomen waarvan dan.....

Ajuus, ilja

p.s

yep....that's my bodyguard in the background there hihihihi

Nou ja Ilya, dat heb ik bij jou ook!! Maar over het algemeen kan ik mensen wel aardig plaatsen, maar jou dus niet............... Misschien tóch die Bilthoven link (maar daar woonde jij niet, dus dat zal ook wel niet)...... Gek he?

Groetjes
Susan

Terug
Bovenaan