nog even een berichtje van mij!!

@Channie,

In het ziekenhuis is alles goed gegaan,ben onder narcose geweest dus heb het allemaal niet mee gekregen,gelukkig.

Ik voel me gelukkig heel goed heb me er bij neer gelegd en voor ons komt er ook weer de tijd dat ik opnieuw zwanger ben.

Voor de rest van de meiden heel veel succes met het verdere verloop van de zwangerschap,hoop dat het bij iedereen goed gaat.
ik kijk af en toe eens op de site of het bij iedereen goed gaat.

gr Rian

Hoi Rian-Sanne,

Wat naar dat je schoonmoeder zich zo druk loopt te maken over zichzelf. Probeer op een duidelijke, kordate manier aan haar weer te geven hoe het voor jou is nu. Iedereen verwerkt het anders. Misschien kun je haar aangeven dat je het lief vindt dat ze het zo graag had gewild, maar dat je het prettiger zou vinden als ze dat nu een poosje bij jou weg houd.
Ik heb zelf afgelopen januari ook een miskraam gehad en mijn schoonzus reageerde ook zo. Ik heb gemerkt dat het eerst wel scheve ogen gaf, maar dat het mij zelf veel rust gaf.

Succes in het ziekenhuis, geef jezelf ook de ruimte om er niet te nuchter mee om te gaan.

Liefs bopli

Hoi Rian,

Ik ben blij dat je het af hebt kunnen sluiten, ik ben ook blij als ik dat eindelijk kan doen...
Net als bij jou noemde de gynaecoloog het een missed abortion.
Ik loop dus ook al 4 weken rond met een dood vruchtje in m'n buik :-(
Wat is de reden dat ze jou meteen gecuretteerd hebben en niet zoals bij mij je pillen hebben gegeven?
Ik hoop dat je niet zoveel last meer hebt van je buik, sterkte meid!

Liefs,
Claudia

Hoi Claudia,

De reden is eigenlijk omdat ik ook al zolang met een dood vruchtje liep vond de gynaecoloog het beter om het maar meteen te laten weghalen hij zei dat het anders wel allang op natuurlijke wijze was gebeurd.
Kun je niet aan de gynaecoloog vragen voor toch eem curetage want als het met de pillen toch niet volledig afkomt moet het alsnog is ook frustrerend.

Heb nog we last van mijn buik maar moet nu nog 2 dagen tabletten slikken en mag gewoon paracetamol erbij pakken ik merk wel dat ik niet teveel hooi op mijn vork moet doen want dan vole ik het nog meer.
Dus nog maar even rustig aan doen.

Hoop dat je het snel kan afsluiten heel veel succes.

Terug
Bovenaan