nog even een vraagje

daar ben ik weer :p

wij hebben een paar maanden geleden een nieuwe kinderwagen gekocht voor t ukkie wat er hopelijk heel snel aan komt.
nathalia begon toen opeens heel erg goed te lopen, dus vandaar geen duo wagen.

maar nu weigert ze de laatste tijd om te lopen.
alles duurt een eeuwigheid, t begint al op de trap, die ze niet meer af wilt.
"mama tillen" dit doe ik niet, want ze kan makkelijk zelf lopen, maar eerder dat we dus beneden zijn, zijn we 10 minuten verder en een hoop frustratie verder.
naar de winkel lopen, zijn we minimaal een uur onderweg, ipv 10 minuten. naar mn moeder hebben we nog niet eens geprobeerd, omdat dit nog veel verder is.

kortom: ik zit te twijfelen om toch een duo wagen aan te schaffen.

maar nu las ik een tijdje geleden dat er een aantal van jullie zijn/waren die een zitje boven op de kinderwagen hadden geplaatst, zodat de oudste daarin kon zitten als hij/zij moe was.

hebben jullie daar foto's van? zou je die dan op het forum hyves neer willen zetten? (of naar mij toesturen via hyves?)
zodat ik kan zien hoe dat nou precies zit.
en waar koop je zo'n stoeltje? heeft dat nog een naam, zodat het makkelijker zoeken is voor mij?

graag hoor i kvan jullie.

liefs, do

hoihoi

je weet je wel spannend te houden hoor hahahaha
ben zeer benieuwd wanneer de kleine meid zich aankondigd

wb je wagen : ik heb een duo wagen en vind het heerlijk
ik laat het aan karlijn zelf over of ze wilt lopen of in de wagen wilt
wilt ze lopen prima gaat floor in de enkele wagen wilt ze zitten gaan ze in de duo

verder heb ik karlijn gewoon bovenop de kinderwagenbak gezet zonder stoeltje
ging prima

succes met je allerlaatste loodjes!!!

liefs maurilla

heey do...die stoeltjes waar jij het over hebt zijn heeel handig ,maar passen niet op elke wagen.ik heb er zelf 1 gekocht via marktplaatts.ik kwam ze hier tegen in een winkel in alkmaar...ze worden bijna nergens meer verkocht..hij zit op de kinderwagen die bij mn ouders staat..zelf hebben wij een duo wagen gekocht achter elkaar kees de luxe...succes ,en nog ff volhouden

liefs,karin

Hey do,

Ook ik heb een duowagen en heb er geen seconde spijt van gehad. Oke, noah was wel iets kleiner toen Luca geboren werd, maar ook nu vinden ze het samen zo gezellig!! Ze houden zelfs elkaars handje vast... Smelt!!

Over die stoel op de kinderwagen. Ik begreep dat die dingen helameel niet meer verkocht werden ivm de veiligheid. Ook ik heb aan die optie gedacht, maar in elke winkel vertelde ze mij, dat ze dus niet meer verkocht werden.Er waren teveel ongelukken gebeurd. Misschien kan je anders een kiddyboard proberen?

Groetjes en succes met de laatste loodjes!

hey meiden

bedankt voor jullie reacties.

ja, ze weet het idd wel spannend te houden :D

gisterenavond was het vollop aan het rommelen, maar daar bleef het helaas bij.
ben mn zwangerschap niet zat, dat niet, maar wil gewoon nu mn kleine meid in mn armen hebben hahaha.
wachten duurt lang, als je ergens ontzettend naar uit kijkt.

een kiddyboard is hier geen optie. daar heeft ze al opgestaan. was 2 seconden en toen sprong ze er al af, dus die hoef ik niet te kopen.

@maurilla

was je niet bang dat karlijn op de beentjes van floor ging zitten? of kan dat niet? (zeg ik nu weer iets heel doms?? haha)

ja, een duo wagen lijkt mij opzich ook wel idiaal.
kids achter elkaar, niet naast elkaar.
moet alleen even de ret bellen om te kijken of ze we dan wel die poortjes door kunnen, en de metro inkunnen.

hoe zit dat met liften? pas je gewoon elke lift in als je zo lang bent?

k ga idd wel even op mp kijken of k zo'n stoeltje kan vinden

nogmaals, bedankt.

liefs, do

hoihoi

nee daar was ik niet bang voor want in legde een kussen onder t dekentje van floor waarop ik karlijn zette

mijn duo wagen is ooka chter elkaar en je kan gewoon in de lift en ook door de poortjes

liefs van ons

Hoi Do,

Ik heb voor de eerste maanden ook zo`n stoeltje op de kinderwagenbak gebruikt en ik vond het echt ideaal.
Je moet wel een grote, niet rond aflopende kinderwagenbak hebben, dan past het stoeltje het best.
Ik heb het stoeltje voor €10,00 op Marktplaats gekocht.
(ik heb de zoekterm "stoeltje" gebruikt in de rubriek kinderwagens en combinaties). Ik zal eens een foto op de hyve zetten.

Inmiddels heb ik, nu Sophie ook zit, een tweedehands Urban Jungle duowagen gekocht op Marktplaats. (Als je de tijd neemt, kun je zo`n wagen al onder de €200 vinden)
Dat is een wagen waarbij de kindjes naast elkaar zitten, die bevalt ook echt heeel goed! In tegenstelling tot wat mensen vaak denken is zo`n wagen echt niet heel breed. (75cm, zelfde breedte als een rolstoel). Ik woon vlakbij de binnenstad en kan probleemloos elke winkel in.
Voordeel is dat de wagen luchtgevulde banden heeft, waardoor je heel makkelijk stoepranden op en af kan, heel wendbaar is en ook stabiel is wanneer allebei je kinderen wat zwaarder worden. Onze dochters vinden het ook heel gezellig om naast elkaar te zitten.

Goed, ik stop nu, want ik klink wel erg als een verkoper, maar ik hoop dat je er iets aan hebt.

Groetjes Marieke

Terug
Bovenaan