nog even een vraagje

Eerlijk gezegd heb ik twijfels Do. Zeker omdat je aangeeft dat ze verder al prima loopt enzo. Nathalia is bijna 2,5 jaar. Voor hoe lang gebruik je die duo wagen dan nog. (tenzij je mogelijk nog een derde wilt). De aanschaf daarvan kost best een hoop. Is dat het waard?
Is het ook niet een fase van Nathalia?
Ik dacht ook een een kddy board, wat praktischer en minder duur. Moet ze daar niet aan wennen. Misschien als ze daardoor naar haar zusje kan kijken dat ze het wel leuk vind?
Tja, ik probeer maar mee te denken hoor.
Minoux hoef ik trouwens echt niet meer in een wagen te zetten....die houdt dat weer niet lang vol.
Succes!
Ook met de bevalling natuurlijk ;-)

Groetjesssss

hoi do,

Heb op marktplaats snel gekeken maar een kiddyboard is zo rond de 5 euro, dan komen daar natuurlijk verzendkosten bij.. dus ben je niet zo heel duur uit,

succes ermee,

liefs marina

Hoi hoi!
Ik heb wel een tweeling buggy bij Prenatal aangeschaft.Van Koelstra, ze zitten naast elkaar, en ik loop er elke dga mee buiten.Bevalt me enorm goed, en ze kunnen er og zo 2 jaar in, dat vind ik voldoende om 't geld eruit te halen.Maar heb ze ook op mp gezien hoor.
Ik dacht eerst wel even dat ik nu nergens meer doorkon, maar wat blijkt, hij kan precies overal doorheen, zelfs door m'n eigen voordeur.
Als je een 2e hands vind zou ik het gewoon doen, wel inderdad de ret effe bellen anders kan je niet de tram en metro in...
Succes!
Spreek je snel weer!
Groetjes Roos.

hey meiden'

ben er inmiddels over uit.
t wordt een duo wagen.
niet naast elkaar, maar achter elkaar.
heb er op een paar gereageerd via mp. nu maar hopen dat ze heel snel terug reageren, voordat het te laat is hahaha.

emmy79 (bianca toch?) bedankt voor het mee denken.
ik heb mezelf ook al die vragen gesteld, maar kwam toch eigenlijk telkens op het zelfde neer:
ze kan lopen en ik heb best het geduld ervoor. ik pas me aan aan haar tempo (ipv dat je soms die kleintjes ziet rennen om papa of mama bij te kunnen houden) maar ze kan bv niet helemaal naar mn moeder. dat trekt ze niet. plus t feit dat we dan met de metro moeten. nathalia blijft niet stil zitten op een stoeltje. zie t al gebeuren hoor, dat ik achter nathalia moet aanrennen in de metro, terwijl ik mn kinderwagen moet laten staan.
zou dus handig zijn als ik haar dan ergens vast kan zetten. t zij in een stoeltje, t zij in een duo wagen. dan kan ze lopen waneer ze wilt, en vast waneer ik dat wil.

tis idd maar voor korte duur, daarom ga ik ook geen nieuwe kopen heb er een paar voor onder de 100 euro gezien, daar heb ik nu op gereageerd.

draagzak vind ik totaal niks! k heb er wel 1. toen gekregen, maar denk dat ik die maar eens op mp ga gooien. ligt hier maar doelloos, terwijl ik weet dat ik hem toch niet ga gebruiken.

marina, bedankt voor t kijken op mp. die kiddyboards zijn idd niet zo duur. maar nathalia blijft er totaal niet op staan.

heb ook gekeken op mp voor die stoeltjes, maar die waren niet bij mij in de buurt te vinden.

allemaal bedankt voor jullie reacties.
mocht ik een duo wagen hebben, zal ik een foto maken en op[ hyves zetten.

liefs, do

Ik heb ook een duo wagen achter elkaar. Ik kan in alle liften en openbaarvervoer is ook geen probleem. Ik heb een duo wagen van ABC design de Zoom duo heet hij. kan je ff googelen Hij is nu wel op marktplaast 2e hands maar kost nog ongeveer € 500,- wel een dure wagen dus. Maar wat betreft de lengte kom je echt overal. (geld ook voor andere duo wagens).

p.s Zifjon is nu 2,5 en Zilvian 6 maanden kan echt nog niet zonder hoor. Dus lang leve de duo wagens

Hier ook een duowagen,ideaal!
Hij pas inderdaad gewoon overal in , ook in de bus, want wij gaan ook wel eens met de bus.
Succes met de laatste loodjes!!!
Gr's Noor

Ik heb ook een duowagen, achter elkaar. Naast elkaar is idd net zo breed als een rolstoel, maar als dat ding dan in de gang zou staan, dan pas ik er zelf bijna niet meer langs, nu wel. Succes met zoeken!

Terug
Bovenaan