Nog even en dan...........de 20 weken echo

Hallo meiden,

Zaterdag 24 september is het dan zover....

Dé spannende "keuring"....van je eigen kindje.

Ik vindt het ontzettend spannend en hoop zó dat we opnieuw met een big-smile naar buiten zullen lopen nadat ze hebben gezegd: prima in orde allemaal!

Daarna willen we ook graag weten of het een jongen of een meisje is.....niet vanwege voorkeur maar puur uit nieuwsgierigheid en zodat ik gericht kleding en accesoires kan gaan kopen.....

Meiden, ik kan niet wachten! Wie zitten er in hetzelfde schuitje?

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

 
Wij hebben de 20 weken echo 27 sept, ook ik vind het super spannend! Wij weten wel al wat het word want we hebben maandag een pretecho laten doen en het was weer zo fijn om onze kleine te zien bewegen en dat hij gegroeid is.

Succes met nog een paar weekjes wachten maar zo leuk om naar uit te kijken!
 
Ik heb mijn 20 weken echo pas op 5 oktober, maar we gaan morgen een pretecho laten maken en dan willen we toch even spieken of we misschien kunnen zien wat het wordt. Ben wel heel heel erg benieuwd.

 
:), dan ben ik lekker de eerste, ik heb mijn 20-weken echo nl. 7 september a.s., ben dan wel 18 weken en 5 dagen, maar vanaf 18 weken is het OK.

Heel erg spannend vooral of alles goed is met de organen enzo, en natuurlijk hoop ik dat Boontje goed ligt, zodat we het geslacht kunnen zien.
 
Wij hebben hem op 21 september, ben dan 20w1dag. Ikzelf vind dit een hele spannende echo en vertel dan ook tegen bijna niemand dat we deze hebben. Alleen mijn ouders en mijn schoonmoeder weet het en voor de rest niemand, behalve jullie. Wij hebben een hele negatieve ervaring gehad met de 20-weken echo van ons oudste kindje en dat blijft een beetje hangen. Ook al was de 20-weken echo van ons jongste kindje wel helemaal goed. En wij willen niet weten wat het wordt, dus dat blijft nog even een verrassing.
 
ik heb er zo zin ben pas 20 september aan de beurt.
maar eigenlijk gaat het super snel eerst zitten we te wachten op de eerste echo.
en nu zijn we alweer op de helft.
 
He meis, idd erg spannend. ik heb 8 september een echo en 30 september de 20 weken echo! Wel grappig, want dan weten we als het goed is wat het wordt en 1 oktober is mijn jongste dochter jarig! Dubbel feestje, haha!
En natuurlijk loop je met een bigsmile naar buiten!

Kus Kirsten
 
Terug
Bovenaan