Nog even en dan...........de 20 weken echo

Ik vind het ook zeker heel spannend ben gisteren al naar een infoavond geweest waar ik ga bevallen:)
Wij hebben de 19de de 20 weken echo ben echt benieuwd wat het word ook kwa kleuren en kleertjes kopen.
Suc8 allemaal,
Laat maar weten wat het allemaal word dames

Grtjes Linda
 
Super spannend he meiden, maar we komen allemaal terug met een lach op ons gezicht en mooie verhalen.
Ik mag 22september natuurlijk samen met mijn ventje, maar heel speciaal maar waar mijn broertje gaat ook mee :D

Ik hoor het van jullie hoe het was en met jullie kleine spruit is! x
 
Hallo ladies!
Wij zijn zwanger van een tweeling. Heb afgelopen woensdag een echo gehad, maar het geslacht kon ze nog niet zien. Jammer, maar 21 september heb ik de 20 weken echo. Ik wil het graag weten wat onze knabbel en babbel worden! Vind het wel allemaal heel spannend. Dit worden onze eerste kindjes. Heb al eerder met 11 weken een miskraam gehad. Een vriendien heeft met 20 weken een miskraam gehad, dus dat zit nog wel een beetje in mijn achterhoofd.
 
Gelukkig krijgt slechts een paar procent slecht nieuws bij de 20 weken echo. De kans is dus het grootst dan we goed nieuws krijgen. Ik hoop net als iedereen in ieder geval van wel!
Die van mij is dwars door de pil heen gekomen (de pil die ik al 10 jaar gebruik en elke avond braaf heb geslikt... en nee niet ziek geweest en geen antibiotica)... Maar goed. Ik kreeg daarom met 6 wk al een echo om te kijken of er überhaupt een hartslag in zat. Nu toch weer spannend met de 20 wk echo. Maar ik heb er alle vertrouwen in. En dan natuurlijk HEEL GRAAG weten wat het is!! Ik kan niet wachten. 13 september mag ik. Ik ben dan 19 weken zwanger. sterkte met wachten iedereen en hopelijk allemaal goed nieuws!
 
Hoi dames

Ben net terug van de pretecho. En wat denk je.... Knieën op elkaar en geen beweging in te krijgen. Ook nog eens de navelstreng tussen de benen.
Zover we het nu kunnen zien wordt het weer een meid. Maar dat is maar 85% zeker. Ik mag maandag weer even spieken om dan zeker te zijn van wat het wordt.

Maar gevoel en verloskundige houden het op een meisje. Ikke zit nu ( lig eigenlijk) op een roze wolk!

Ben wel heel erg benieuwd bij jullie.
Ik laat wel wat weten als we weer geweest zijn.

Groetjes Tamara
 
Terug
Bovenaan