nog even meiden.......mooi liedje.

A

Anoniem

Guest
Mijn zoontje is al weer een half jaar. Het gaat zo snel!!! Ik hoorde net een liedje op www.youtube.com, echt prachtig. (babyMace van Trijntje Oosterhuis) Ik wilde jullie het ook even laten horen. Voor alle zwangeren.....nog even.......en jullie hebben ook het mooiste wat er is!
liefs Anne.

Hoi hoi

Ik ben heel nieuwschierig naar dit liedje maar het lukt me niet om hem te vinden kan iemand helpen?

Ik heb hem gevonden inderdaad een prachtig liedje.Ik kende hem al maar wist niet dat hij van haar was.Echt zon jank liedje.Van zulke liedjes moet ik altijd huilen.

Mamavandaan 31 wk en 3d zwanger van nr 2

hoi,ja dat nr is inderdaad heel mooi,ik kende het al van een dvd v m borsato,daar zingt ze hem net iets mooier maar de beelden hierbij zijn echt mooi.
maar al kijkend kwam ik nog een mooi filmpje tegen ook op your tube:gokhancoban_slaap maar!! moet je zien..groetjes jb 40+4.

Wat een mooie liedjes... echt heel mooi ook de filmpjes, ben helemaal verliefd..
Kan ook niet wachten tot het zover is, moet nog wel ff geduld hebben.
Liefs Debbie

voor patricia;je gaat op yor tube naar t onderdeel muziek en totst in de zoekbalk:tryntje oosterhuis in en dan kryg je allerlei filmpjes en daar zit die bij,en voor die andere toets je ;gokhancoban-slaap maar in,en voila.succes gr jb 40+5

tnx ja die van slaap maar heb ik kunnen vinde staat nu elke keer aan haha maar die andere kon ik niet vinden helaas

Terug
Bovenaan