nog even meiden.......mooi liedje.

http://www.youtube.com/watch?v=fSc9qZQJvmk

voor de mensen die de link niet konden vinden. Jeetje wat een tranentrekker zeg! ik zit nu (gelukkig alleen ) op mijn werk en het toetsenbord kan zowat zwemmen hier.. hormonen denk ik haha!

Veel plezier met kijken en huilze!

Had me net opgemaakt ga zo boodschappen doen maar  kan weer opnieuw beginnen. Wat een mooi liedje laat hem vanavond aan mijn mannetje horen. Moet hier nog zo week of 5 dus hormonen zijn hier volop aanwezig.

Liefs Linda 35 wk

Hmm ik vind het echt geen bijzonder liedje. Vind zulke liedjes altijd wat overdreven maar ja, dat verschilt per persoon. Ben er denk ik te nuchter voor. Mijn vriend heeft het niet geluisterd maar ik weet dat hij het een afschuwelijk liedje zal vinden....

Liefs Suus
29 weken zwanger

Ik heb net geluisterd en ik vond het ook een mooie lidje. Moest meteen denken aan hoe hat was toen onze dochter zo klein was. Ze is nu al weer 1 en half jaar. Nu is haar broertje onderweg, kan niet meer wachten tot ie er is.

Ik had hem al eerder gehoord maar nu ik zelf weer zwanger ben kon ik het dus niet droog houden echt een mooi nummer.

Slaap maar van marco borsato is er ook zo één als je die nu hoort dan heb je het ook vast moeilijk.

Ik had dat nooit tot ik zelf zwanger was en de kleintjes er eindelijk waren dan kun je zo goed inleven in wat ze bedoelen.

Terug
Bovenaan