nog geen buik of niks

pff vind het deze keer echt lastig bij mn eerste had ik met 12 weken al een echt buikje en nu helemaallllll niks...

tuurlijk er is wel wat veranderd en voel me baarmoeder zelf ook maar pas ip mn eigen broeken nog oke zit niet lekker en moet er niet mee zitten....

maar op school van mn zoontje zegge mensen ook nou je lijkt alleen maar af te vallen ipv aan te komen.... vind dit zo lastig.... ik ben idd wat afgevallen omdat ik zo misselijk was/ben en eet echt VEELL minder dan voorheen maarja...

heb net een angelsound gekocht om zelf het hartje te kunnen horen ben benieuwd ben zo bang dat ik niks hoor bah die onzekerheid blijft zeg ondanks dat ik bijna 14 weken ben en al 3 echo;s heb gehad....

herkent iemand dit???

daan

Hoi,

Ik zou je niet te druk maken..Zoals je zelf al zegt eet je niet veel omdat je misselijk bent..Bij sommige zie je het pas met 20 weken.Ik ben nu bijna 17 weken,maar als ik in de ochtend uit mijn bed kom zie je ook nog niet heel veel hoor..Pas wanneer ik iets heb gegeten..Ik ben ook nog maar 1 kilo aangekomen.Dus geniet ervan dat er nog niets zit,straks loop je nog lang genoeg met die dikke buik...Je zal zien dat het inees komt..

Groetjes Elma,16 wkn en 4 dgn,mama van Fleur

Bij mij begin je het nu wel goed te zien, ben 13 weken. Maar bij mijn eerste zwanger schap, begon het pas bij week 20.

Dus ik zou je niet druk maken, als op de echo verder alles goed is.

groetjes daisy
13w+3d

Hee Meid,

Die buik gaat meestal pas echt groeien na de 20 wk. Tis wel jammer, want het wordt zoveel echter als je mooi met je buikje vooruit kan lopen hè. Probeer je zorgen een beetje opzij te gaan zetten en echt vertrouwen te hebben in je kindje, dat verdient hij echt. Aan een stressy mama heeft hij echt niks.

Ik weet precies hoe je je voelt, want ik voel me vaak net zo. Maar ik wil het gewoon niet meer. Dit kindje gaat er komen en het risico dat dat niet gebeurt is ongeveer even groot als het risico dat ik onder een bus loop.

Ga lekker aan de slag met je angelsound, doe ik ook elke avond eventje en dan slaap je heerlijk zorgeloos in. Nog een tip: 's avonds lukt het bij mij beter dan overdag, neem voldoende gel en begin laag met zoeken, net boven je schaambotje. Het hartje gaat echt ruim 2x zo snel als je eigen hart dus raak is echt raak. Je hoort meestal eerst sjoef-sjoef, zo klinken bewegingen.

Ben benieuwd of het je een beetje gerust kan stellen. Niet zo stressen hoor!

Liefs en een knuffel! Marijne 14,3

dank jullie wel!!!

ik werd juist onzeker omdat het mijn 2de kindje is en iedereen roept jeetje je valt af en bla bla bla terwijl de meeste dus zegge nou bij mn 2de zag je het al Veeeeelll sneller terwijl bij mij de eerste sneller zag dan nu.....

maar goed ga straks mn angelsound halen en eens zien of ik keesje(jaja zo noemt mn zoontje het kindje nu) kan vinden hihi

bedankt voor je tips marijne

Hoi Daan,

Dat je met 14 wk nog geen buikje hebt is heel gewoon hoor. Het kan in deze periode nog niet veel meer dan vet zijn, want je baarmoeder komt missch 2 cm boven je schaambeen uit. Ik ben nu ruim 17 wk van de derde en het begint bij mij nu een beetje te komen, maar mijn eigen broeken passen nog prima.
Wat de angelsound betreft. Dit is precies waar ze voor waarschuwen, onrust doordat je het hartje niet vindt. Die waarschuwing is er omdat dit veel mensen gebeurt. Geen zorgen maken dus!
Als je je kindje straks kan voelen, wordt het wat makkelijker.

x Taraneh

Hoi

Dit is ook mijn 2e zwangerschap en ik pas ook alles nog!
Mijn broeken zitten overigens nog heerlijk.
We zien wel hoe snel dit veranderd.
Bij de eerste ben ik geloof ik positiekleding gaan dragen met 24 weken of zo.
Maar op het laats kreeg ik mijn broeken haast niet aan, liep ik te hijsen haha.
Dus wat niet is kan nog komen.

Nu ben ik ook afgevallen en ik kreeg dit ook te horen van iemand.
Die was trouwens helemaal verbaasd toen ik vertelde dat ik zwanger was.
Ben nu trouwens 15.2 wk.

Terug
Bovenaan