nog geen buik of niks

Oja hier heb ik geen angelsound.
Puur voor mezelf als ik het hartje niet kan horen zou ik nog gestrester raken.
Wat dat betreft is het straks wel fijn als je de beeb elke dag zou voelen.

ik zat idd ook in dubio wel of niet een angelsound maar heb er nu 1 heb het al 2 keer geprobeerd en 1 keer dacht ik het hartje te horen maar twijfelen maar staat ook duidelijk in dat het pas vanaf rond de 20 weken kan dusja maak me ook geen zorgen als ik het niet hoor dat kindje kan nu echt nog alle kanten op de vk zei dta mn baarmoeder wat hoog stond schaambeen plus 2 en dat met 12 weken en 6 dagen dus plek zat die kleine plus hij kan ook achter mn schaambeen zitten en dan hoor ik hem zowieso niet!!

dus maak me niet zo druk meteen blijf het wel proberen haha

owja trouwens ik heb een angelsound zonder gel is niet nodig bij deze..........

Hoi kleutermama,

Ik ben nu 14+1 weken zwanger van nummer 3 en er is nog helemaal niets te zien. Ook ik ben door de misselijkheid een aantal kilo's kwijt en die moeten er volgens mij eerst weer bij voor er iets te zien valt.
Mijn eigen kleren passen nog prima, dus nog genoeg tijd om te shoppen.
Nienke

Hoi Hoi,

Geniet lekker van het feit dat je je nog lekker kunt bewegen en nog geen nieuwe kleren hoeft;) Heel veel vrouwen vallen door misselijkheid in de eerste weken toch af. Ik zou me echt niet te veel zorgen maken hoor. Je buik gaat in de komende weken echt nog wel groeien.

Hoi Hoi

Hier het zelfde ik ben 14,1 weken zwanger en ook niets te zien hier, maak me dan ook gelijk ongerust heb in februari een miskraam gehad en heb nu elke keer zoiets van zou het nog wel goed zijn pff en op me werk ook elke keer goh pas je nu nog al in je eigenbroeken word er soms gek van.

Liefs Janine

Terug
Bovenaan